کد خبر: 34363 A

ستاره "بازی تاج و تخت" در نقش بتمن

ستاره "بازی تاج و تخت" در نقش بتمن

بازیگر "بازی تاج و تخت" در سریال "تایتان‌ها" نقش "بتمن" را بازی می‌کند.

ایران آرت: "بروس وین" دیگری به تلویزیون معرفی می‌شود. "ایان گلن" یکی از بازیگران سریال "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) نقش سرشناس‌ترین شهروند گاتهام را در فصل دوم سریال "تایتان‌ها" (Titans) از شبکه‌ی DC Universe ایفا می‌کند.

این بازیگر اسکاتلندی با بازی در نقش "جورا مورمونت" در سریال "بازی تاج‌وتخت" شناخته می‌شود. او یکشنبه شب آینده با آغاز پخش فصل هشتم سریال به شبکه‌ی HBO بازمی‌گردد. هواداران سریال "دونتن ابی" و چندگانه‌ی "رزیدنت ایول" نیز با او آشنایی دارند. دیگر آثار کارنامه‌ی گلن شامل "بانوی آهنین" (The Iron Lady)، "لارا کرافت: توم ریدر" (Lara Croft: Tomb Raider)، "خفن ۲" (Kick Ass 2) و "عموزاده‌ام ریچل" (My Cousin Rachel) می‌شود.

سی نما نوشت؛ گلن علاوه بر سینما و تلویزیون سابقه‌ی طولانی در عرصه‌ی بازیگری تئاتر هم دارد و در نمایش‌های زیادی از جمله "هملت"، "هنری پنجم" و "اتاق آبی" روی صحنه رفته و برنده‌ی مدال بنکرافت از آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی شده است.

در سریال "تایتان‌ها"، گلن نقش "بروس وین" سالخورده‌تری را بازی می‌کند. "بتمن" پس از دهه‌ها مبارزه با جرم و جنایت، وین میلیاردر همچنان سعی می‌کند مانند گذشه از شهر گاتهام در برابر شرارت محافظت کند. او باید با همکارش "دیک گریسون" آشتی کرده و به "تایتان‌ها" یاری برساند.

هنوز مشخص نیست که آیا گلن ۵۷ ساله در لباس "بتمن" ظاهر می‌شود یا نه. اخیراً "بن افلک" در فیلم‌های "لیگ عدالت" (Justice League) و "جوخه‌ی انتحار" (Suicide Squad) به ظاهر وین و "بتمن" درآمده بود. در سریال "گاتهام" (Gotham) شبکه‌ی فاکس نیز که پخش اپیزودهای پایانی آن از ۱۸ آپریل آغاز می‌شود، "دیوید مازوز" ۱۸ ساله نقش وین جوان را بازی کرده و قرار است برای اولین بار شنل "بتمن" را به تن کند.

سریال "تایتان‌ها" داستان ابرقهرمانانی را به رهبری "رابین" یا "دیک گریسون" یار قدیمی "بتمن" روایت می‌کند که شامل "استارفایر" (آنا دیوپ)، "ریون" (تیگن کرافت) و "بیست بوی" (رایان پاتر) می‌شود. اخیراً "اسای مورالس" برای بازی در نقش "اسلید ویلسون" یا "دث‌استورک" (Deathstroke) به فصل دوم این سریال ملحق شده است. این شخصیت یکی از دشمنان اصلی گروه ابرقهرمانان جوان قصه خواهد شد. کتاب مصور "تایتان‌های نوجوان" در دهه‌ی ۱۹۸۰ با نویسندگی "مارو ولفمن" و "جورج پرز" معرفی شد.

امسال در هشتادمین سالگرد تولد "بتمن" در کتاب‌های مصور دی‌سی، یک فیلم "بتمن" به کارگردانی "مت ریوز" در دست ساخت است، خدمتکار این شخصیت "آلفرد" سریال جداگانه‌ای برای خود خواهد داشت، "تاد فیلیپس" فیلم "جوکر" را ۴ اکتبر روی پرده می‌برد، اپیزود آزمایشی سریال "بت‌وومن" به زودی جلوی دوربین خواهد رفت و "پرندگان شکاری" در همین دنیا به نمای درمی‌آید.

 

بازی تاج و تخت بتمن ایان گلن تایتان ها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین