کد خبر: 34367 A

ببینید: بازیگرانی که علیه جرم و جنایت مبارزه می‌کنند

ببینید: بازیگرانی که علیه جرم و جنایت مبارزه می‌کنند

نخستین تصاویر از بازسازی فیلم "فرشتگان چارلی" با بازی کریستین استوارت منتشر شد.

ایران آرت: فیلم "فرشتگان چارلی" (Charlie’s Angels) بازسازی شده و اواخر سال جاری میلادی اکران می‌شود. ساعاتی پیش اولین تصاویر از این فیلم به کارگردانی "الیزابت بنکس" و بازی "کریستن استوارت"، "الا بالینسکا"، "نایومی اسکات" و سایرین منتشر شد. بنکس علاوه بر کارگردانی جلوی دوربین در کنار "پاتریک استوارت" و "جایمون هونسو" هم ظاهر خواهد شد. در تصاویر جدید اثری از بازیگران مرد اصلی دیده نمی‌شود.

به گزارش ایران‌آرت، در خلاصه داستان نسخه اول "فرشتگان چارلی" آمده است: "ناتالی، دیلین و الکس سه نفری هستند که علیه جرم و جنایت مبارزه می‌کنند و به نام فرشتگان چارلی معروفند. این سه تن برای فردی بنام چارلی میلیونر مرموز و نامرئی کار می‌کنند و اخیراً هم مأموریت تازه‌ای به آنها محول شده‌است."

charlie-s-angels-first-look-photos-2

سی‌نما نوشت؛ الیزابت بنکس نسخه جدید فیلم "فرشتگان چارلی" را ادامه‌ی قسمت‌های قبل می‌داند و نه یک بازسازی یا ریبوت، چراکه با حوادث سریال تلویزیونی "فرشتگان چارلی" و دو فیلمی که توسط استودیوی McG به تولید رسید مرتبط است. این بار "فرشتگان" بخشی از یک سازمان گسترده‌تر خواهند بود.

"الیزابت بنکس" که اولین فیلمش را کارگرانی می‌کند لحن و شوخی‌های اثرش را به "مأموریت غیرممکن" شبیه می‌داند: "ما در مورد آن فیلم‌ها خیلی بحث کردیم. آن فیلم‌ها وقتی جواب می‌دهد که اعضای گروه در کنار هم‌اند، وقتی که "سایمون پگ" و "ربکا فرگوسن" و بقیه در آن حاضر باشند. این خصوصیت برای من بسیار اهمیت داشت."

charlie-s-angels-first-look-photos-7

بنکس در مورد نقش "جان باسلی" می‌گوید: "او اکنون در سازمان به مقامی مانند ستوانی رسیده است. تمامی "فرشتگان" تاکنون دارای اسامی مختلفی بوده و بازیگران زن متعددی نقش آن‌ها را بازی کرده‌اند اما شخصیت باسلی همواره به نام باسلی شناخته می‌شده است. بنابراین ما فکر کردیم که باسلی باید فراتر از یک نام باشد."

فیم "فرشتگان چارلی" در تاریخ ۱۵ نوامبر در آمریکا اکران می‌شود.

 

هالیوود کریستین استوارت الیزابت بنکس فرشتگان چارلی الا بالینسکا نایومی اسکات
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین