کد خبر: 34433 A

رکوردزنی قسمت جدید "انتقام‌جویان/ رقیب خانم ابرقهرمان از راه رسید

رکوردزنی قسمت جدید "انتقام‌جویان/ رقیب خانم ابرقهرمان از راه رسید

به نظر می‌رسد قسمت چهارم فیلم "انتقام‌جویان" بتواند در گیشه رقیبی جدی برای فیلم ابرقهرمانی "کاپیتان مارول" با بازی بری لارسون در باکس‌آفیس باشید.

ایران آرت: تازه‌ترین قسمت فیلم "انتقام جویان" قبل از اینکه به اکران برسد چند رکورد را شکسته است و به احتمال فراوان این فیلم از رقبای اصلی کسب عنوان پرفروش‌ترین فیلم سال 2019 خواهد بود. البته "انتقام جویان: پایان بازی" برای رسیدن به این عنوان باید به موفقیتی فراتر از موفقیت فیلم "کاپیتان مارول" که درباره زنی ابرقهرمان است برسد و با فیلم‌های پرفروش نیمه دوم سال میلادی هم رقابت کند. 

ددلاین خبر داد، فیلم سینمایی "انتقام جویان؛ پایان بازی" موفقیت‌های خود را در آمریکای شمالی ادامه داد و اخیرا نیز با یک میلیون بلیت تنها در شش ساعت، بیشترین پیش فروش بلیت در کمترین زمان را در چین رقم زد، این در حالی است که هنوز فاصله دو هفته‌ای تا اکران این فیلم باقی مانده است.

پیش فروش فیلم "پایان بازی" در سه ساعت، میزان پیش فروش نسخه پیشین خود یعنی جنگ ابدیت که در ۲۴ ساعت به دست آمده بود را شکست، این فیلم همچنین رکورد پیش فروشی که فیلم "آکوامن" در ۳۲ روز کسب کرده را تنها در ۱۰ روز از آن خود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، "پایان بازی" تا کنون ۱۳ میلیون دلار در چین پیش فروش داشته است که هنوز با رکورد فیلم سینمایی "جنگ ابدیت" که ۶۵ میلیون دلار است فاصله زیادی دارد. البته رسیدن به این رکورد برای این فیلم دور از انتظار نبوده و پیش بینی‌ها نشان می دهد که این فیلم می تواند ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون دلار پیش فروش داشته باشد و می تواند رکورد را نیز از آن خود کند. این در حالی است که این فیلم تنها ۱۱ روز پیش فروش داشته، اما فیلم "جنگ ابدیت" ۲۱ روز در پیش فروش چین قرار داشته است.

این فیلم دو روز بعد از اکران داخلی در ۲۴ آوریل (۴ اردیبهشت) در چین نیز اکران خواهد شد که تا پایان هفته، فرصتی پنج روزه را در اختیار این فیلم قرار می دهد تا قروش قابل توجهی را رقم بزند.

"جنگ ابدیت" در مجموع دو میلیارد دلار فروش را تجربه کرد که چین نیز با ۲۰۰ میلیون دلار در این رکورد به انتفام جویان کمک بسیاری کرد و با مقدار پیش فروش اعلام شده چینی‌ها در فروش سری جدید این فیلم نیز تاثیر زیادی خواهد گذاشت.

 

بری لارسون انتقام جویان ابرقهرمان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین