کد خبر: 34455 A

از سریال تاریخی کارگردان "ستایش" تا اولین فیلم کارگردان تئاتر

از سریال تاریخی کارگردان "ستایش" تا اولین فیلم کارگردان تئاتر

سعید سلطانی سریال تاریخی "مهربانو" را در ۳۰ قسمت تولید خواهد کرد.

ایران آرت: آرمان زرین‌کوب تهیه‌کننده سریال "ستایش ۳" با اشاره به پایان تصویربرداری این مجموعه و شروع یک سریال تاریخی، تصریح کرد: سریال ۳۰ قسمتی "مهربانو" پروژه‌ای است که پیش‌تولید آن را با سعید سلطانی آغاز کرده‌ایم و این مجموعه تاریخی برای شبکه دو سیما ساخته می‌شود.

تهیه‌کننده سریال "ستایش" درباره سریال جدید تاریخی تلویزیون به تسنیم گفت: "مهربانو" ملودرامی است که در دوران تاریخ معاصر و پهلوی اول می‌گذرد. شعله شریعتی و اعظم بهروز نگارش متن‌های این سریال را به عهده دارند. هنوز به مرحله انتخاب بازیگر نرسیده‌ایم ولی حتماً از بازیگران توانمند و کاردان استفاده خواهد شد.

سعید سلطانی نیز در خصوص ساخت سریال تلویزیونی "مهربانو" گفت: فیلمنامه در حال نگارش است و باید منتظر تکمیل داستان و روایت "مهربانو" باشیم که به نظرمن صاحب قصه متفاوت و تازه‌ای است و در بستر و برهه تاریخی که روایت می‌کند برای مخاطب لحظات دلچسبی را رقم خواهد زد. هنوز به انتخاب بازیگر نرسیده‌ایم و بایستی فیلمنامه سریال نهایی بشود تا بتوانیم درباره بازیگران سریال صحبت کنیم. 

اولین فیلم سینمایی آروند دشت‌آرای

آروند دشت‌آرای، کارگردان و طراح صحنه تئاتر، زمستان سال گذشته فیلمبرداری اولین فیلم سینمایی خود را با عنوان "The Absent Director" (در نبود کارگردان) به تهیه‌کنندگی حسین اکبری در سکوت خبری به انجام رساند. این فیلم هم‌اکنون مراحل پس از تولید را سپری می‌کند. صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان درحال انجام است.

فیلم‌نامه‌ی این اثر توسط نغمه ثمینی به نگارش درآمده است. فیلم سینمایی "The Absent Director" پس از نمایش "درباره‌ی تصویرت از من تجدید نظر کن" دومین همکاری این کارگردان و نویسنده به حساب می‌آید.

پیمان شادمان‌فر مدیریت فیلمبرداری این اثر را برعهده داشته و مهران ملکوتی صدابردار این فیلم سینمایی است.

45

به گزارش ایلنا، دشت‌آرای بیشترِ بازیگران این فیلم سینمایی را نیز  همچون نمایش‌های اخیرش، از هنرجویان برگزیده‌ی کارگاه‌ها و ورک‌شاپ‌های بازیگری خود در کمپانی هنرهای اجرایی "ویرگول" انتخاب کرده است.

مارین ون‌هولک، آزاده میرزایی، دیبا خاطمی، طاهره هزاوه، میثم میرزایی، میثم نوروزی، ساناز باقری، رمینا دواچی، امین یزدانی نژاد، نرگس سعیدی نژاد و کیوان جدیری بازیگران فیلم سینمایی "The Absent Director" هستند.

احسان رسول‌اف و امیرکیوان صالحی نیز به عنوان سرمایه‌گذار در این فیلم سینمایی حضور دارند.

آروند دشت‌آرای پیش از این تجربه‌ی ساخت فیلم کوتاه "آتی‌ساز ۱" و "آتی‌ساز ۲" را داشته است.

ستایش 3 آروند دشت آرای سعید سلطانی آرمان زرین کوب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین