کد خبر: 34469 A

اعجوبه از سینما به تئاتر می‌رود

اعجوبه از سینما به تئاتر می‌رود

رمان "اعجوبه" قرار است منبع اقتباس یک اثر موزیکال قرار بگیرد و در قالب یک نمایش در تئاتر برادوی روی صحنه برود.

ایران آرت: درام کمدی "اعجوبه" (استیون شباسکی) یکی از مستقل‌های موفق سال ۲۰۱۷ بود، آن هم از کارگردانی که در سال ۲۰۱۲ با نخستین فیلمش "مزایای گوشه‌گیر بودن" غوغایی در سینمای مستقل به راه انداخت.

این فیلم که نقش‌های اصلی‌اش را جولیا رابرتز، اوئن ویلسن، جیکوب ترمبلی و ایزابلا ویدوویچ بازی می‌کنند، بر اساس رمانی به همین نام به قلم آر. جی. پالاسیو شکل گرفته است.

به گزارش ددلاین، رمان سال ۲۰۱۲ "اعجوبه" / Wonder" حالا قرار است منبع اقتباس یک اثر موزیکال قرار بگیرد و این بار در قالب یک نمایش در برادوی روی صحنه برود.

داستان فیلم "اعجوبه" دربارهٔ پسر بچه‌ای بنام آگوست پولمن می‌باشد که به سندرم تریچر کالینز مبتلاست و همین باعث شده تا او زندگی و مشکلات بسیار متفاوتی نسبت به بچه‌های هم سن خود داشته باشد.

سایت هنروتجربه نوشت؛ فیلم خانوادگی "اعجوبه" به کارگردانی شباسکی که در ایران کم‌تر دیده و تحسین شد، علاوه بر نظر روی‌هم‌رفته مثبت منتقدان، در گیشه موفقیت فوق‌العاده‌ای را برای سازندگانش رقم زد و با بودجه‌ای بیست میلیون دلاری به فروشی ۳۰۵ میلیونی رسید. 

البته استیون شباسکی هم از آن دست سینماگران مستقلی است که جذب سیستم استودیویی هم شده است (که در سال‌های اخیر منفعت خود را در بهره‌برداری و به‌کارگیری استعدادهای مستقل دیده) و پیش از این مثلاً در نگارش فیلم‌نامه "دیو و دلبر" (۲۰۱۷) مشارکت داشته و در حال حاضر هم درگیر پروژه رمانسی به نام "شاهزاده چارمینگ" است که هنوز جزییاتی درباره‌اش منتشر نشده اما محصول دیگری است از دیزنی و جهان بی‌پایان شاهزادگانش!

 

جولیا رابرتز تئاتر برادوی برادوی اعجوبه فیلم اعجوبه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین