کد خبر: 34519 A

زمان پخش "دروغ‌های کوچک بزرگ" نیکول کیدمن

زمان پخش "دروغ‌های کوچک بزرگ" نیکول کیدمن

شبکه‌ی HBO اعلام کرد که فصل دوم سریال در تاریخ ۹ ژوئن پخش می‌شود.

ایران آرت: شبکه‌ی HBO با انتشار تیزری برای سریال "دروغ‌های بزرگ کوچک" (Big Little Lies) تاریخ پخش فصل دوم آن را اعلام کرد. این مینی‌سریال آنچنان پربیننده شد که شبکه علی‌رغم پایان داستان برای یک فصل دیگر با سازندگان قرارداد بست.

در یکی از صحنه‌های ابتدایی تیزر، موج‌سوار جوانی با اشاره به حادثه‌ی فصل اول  از "شیلین وودلی" سؤال می‌کند: "تو یکی از پنج زن مانتری هستی؟" سپس دیگر اعضای گروه از جمله "لورا درن"، "ریز ویترسپون"، و "نیکل کیدمن" را می‌بینیم که از شهرت ناخواسته‌ی خود نگرانند. "زوئی کراویتز" احساس خوبی نسبت به این شرایط ندارد و می‌گوید: "ما را به دردسر می‌اندازد، همه‌ی ما را به دردسر می‌اندازد." وقتی که ویترسپون می‌پرسد به چه موضوعی اشاره می‌کند، او پاسخ می‌دهد: "دروغ‌ها."

به گزارش سی نما، این تیزر همچنین برای اولین بار شخصیتی را به نمایش می‌گذارد که "مریل استریپ" قرار است بازی کند. او اعلام می‌کند: "پسر من مُرده است. می‌خواهم بدانم آن شب چه اتفاقی افتاد. خیلی دوست دارم از شما بپرسم، اما فکر نمی‌کنم حقیقت را بگویید."

فصل اول "دروغ‌های بزرگ کوچک" جوایز متعددی از جمله امی و گلدن دریافت کرد و کیدمن را به افتخارات زیادی رساند. "آندریا آرنولد" کارگردانی اپیزودهای فصل دوم را برعهده دارد و جانشین "ژان مارک والی" می‌شود که برای فصل اول یک جایزه امی را به خانه برد.

فصل دوم "دروغ‌های بزرگ کوچک" ۹ ژوئن از شبکه‌ی HBO پخش می‌شود.

 

نیکول کیدمن ریز ویترسپون دروغ های بزرگ کوچک لورا درن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین