کد خبر: 34561 A

"انتقام‌جویان ۴" در چین رکورد زد

"انتقام‌جویان ۴" در چین رکورد زد

چهارمین فیلم از مجموعه سینمایی "انتقام‌جویان" رکورد پیش‌فروش را در تاریخ سینمای چین شکست و در کمتر از ۳۶۰ دقیقه یک میلیون قطعه بلیت آن به فروش رسید.

ایران آرت: در فاصله کمتر از یک هفته تا آغاز نمایش "انتقام‌جویان: پایان بازی" در دومین بازار بزرگ سینمای جهان پس از هالیوود، چینی‌ها به مراکز فروش بلیت هجوم بردند و عصر روز جمعه حدود ۳۷ میلیون دلار بلیت این فیلم را پیش‌خرید کردند؛ رقمی که تقریبا دو برابر هفت روز اول پیش‌فروش بلیت‌های "انتقام‌جویان: جنگ ابد" در اکران سال ۲۰۱۸ در چین است.

به گزارش همشهری آنلاین، "جنگ ابد" که سومین فیلم از مجموعه "انتقام‌جویان" است، با ۶۵ میلیون دلار رکورد پیش‌فروش را در سینماهای چین در اختیار دارد. با این حال، کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند "پایان بازی" رکورد سلف خود را بشکند و به رقم خیره‌کننده ۱۰۰ میلیون دلار برسد. ضمن اینکه میزان فروش فیلم تازه در یک ساعت اول بیش از فروش "انتقام‌جویان ۳" در ۲۴ ساعت اول بوده است.

"پایان بازی" دو روز پیش از اکران در آمریکای شمالی در سینماهای چین روی پرده می‌رود و کارشناسان معتقدند نمایش همزمان فیلم در دو بازار بزرگ جهان علاوه بر دیگر بازارهای بین‌المللی می‌تواند به خلق رکورد بهترین و بزرگ‌ترین افتتاحیه تاریخ سینما بینجامد. در حال حاضر "جنگ ابد" این رکورد را با ۶۴۰ میلیون دلار در دست دارد. هر چند رقم ۱۹۱ میلیون دلار اکران سه روز اول در چین در این رکوردشکنی در نظر گرفته نشده است.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد "پایان بازی" بتواند خیلی آسان با یک افتتاحیه ۸۰۰ میلیون دلاری کار خود را آغاز کند. از سوی دیگر، "جنگ ابد" با ۲۵۸ میلیون دلار فروش در آمریکای شمالی بهترین افتتاحیه تاریخ سینما را به نام خود زده و انتظار می‌رود "پایان بازی" با رقمی در همین حدود سینماهای آمریکا و کانادا را در سه روز اول اکران به آتش بکشد.

 

انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین