کد خبر: 34600 A

بازگشت جنیفر لارنس به عرصه بازیگری

بازگشت جنیفر لارنس به عرصه بازیگری

بازیگر برنده اسکار پس از یک سال استراحت آماده بازگشت به سینما شد.

ایران آرت: جنیفر لارنس بعد از یکسال دوری از بازیگری در پروژه جدیدی مشغول به کار می‌شود. او قرار است در درام جدیدی بازی کند که هنوز عنوان آن مشخص نیست. 

اسکات رودین و الی بوش این فیلم را برای استودیو IAC Films با همکاری A24 و لارنس و جاستین پالسکی می‌سازند. الیزابت ساندرس فیلم‌ را قلم می‌زند تا لیلا نوگبور بعد از گذشت دو سال آن را کارگردانی کند.

به گزارش سینماگیمفا، نوگبور درباره این پروژه گفته: "این فیلم کاملا شخصی است. امیدوار بودم این فیلم ساخته شود و خیلی وقت بود که ساخت آن را در ذهن داشته‌ام. بهار گذشته اولین قسمت سریال تلویزیونی Room 104 را برای شبکه HBO کارگردانی کردم. این فرصت خیلی خوبی بود تا پشت دوربین قرار گیرم چون کل ماجرا داخل یک اتاق هتل رخ می‌داد و مثل یک نمایش بود و خیلی طبیعی بنظر می‌رسید."

او در ادامه بیان کرده است: اسکات به من برای ساخت این پروژه لطف داشته و دو ماه پیش فیلم‌نامه را برایم فرستاد و حس کردم اولین پروژه مناسب من در دنیای فیلم است. جنیفر نیز شریک فوق‌العاده‌ای است. خیلی زود برایم مشخص شد که ما شبیه هم هستیم و درک متقابلی از پروژه داریم و او روحیه همکاری عالی دارد و خوشحالم او را در این پروژه داریم.

فیلم‌برداری اصلی فیلم اواسط ژوئن در نیو اورلانز شروع می‌شود.

جنیفر لارنس سال گذشته اعلام کرد که به مدت یک سال استراحت می‌کند و جلوی دوربین نخواهد رفت. او اکنون پس از یک سال آماده بازگشت به سینما است. 

هالیوود بازیگر جنیفر لارنس بازیگر زن خانم بازیگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین