کد خبر: 34607 A

نبرد سوفی ترنر و جنیفر لارنس با بیگانگان/ آخرین قسمت "مردان ایکس" در راه است

نبرد سوفی ترنر و جنیفر لارنس با بیگانگان/ آخرین قسمت "مردان ایکس" در راه است

اکران آخرین قسمت از چندگانه‌ی "اکس-من" ۷ ژوئن در آمریکا آغاز می‌شود.

ایران آرت: تریلر جدید فیلم "اکس-من: ققنوس تاریکی" (X-Men: Dark Phoenix) طبق اعلام قبلی "سوفی ترنر"‌ بازیگر فیم چهاشنبه شب منتشر شد. این فیلم آخرین قسمت از چندگانه‌ی "اکس-من" است که توسط استودیوی فاکس عرضه می‌شود.

در این فیلم، "اکس-من" با قدرتمندترین دشمن خود روبرو می‌شوند، وقتی که "جین گری" یکی از اعضای قبلی‌ کنترل نیروی خود را از دست می‌دهد. جین در حین انجام مأموریتی در فضا پس از برخورد با نیرویی مرموز تا مرز مردن پیش می‌رود. هنگامی که او به زمین بازمی‌گردد این نیرو او را قدرتمندتر اما بی‌ثبات‌تر می‌کند. اعضای اکس-من اکنون باید با همکاری یکدیگر روح او را نجات دهند و به نبرد با بیگانگانی به پا خیزند که می‌خواهند با استفاده از توانایی‌های جدید جین بر کهکشان حکمرانی کنند.

ترنر سال گذشته در مصاحبه‌ با مجله‌ی "اینترتینمنت ویکلی" در مورد مسؤلیت سنگین بازی در داستان "ققنوس تاریکی" گفته بود:‌ "فشار بسیار زیادی وجود دارد. سایمون [کینبرگ] کارگردان و نویسنده‌ی فیلم] مرا به ناهار دعوت می‌کرد و برایم از اهمیت داستان "ققنوس تاریکی" می‌گفت و واکنش من این بود:‌ "لعنتی." می‌دانم که با یکی از محبوب‌ترین داستان‌ها در دنیای "اکس-من" طرف هستیم. افتخار بزرگی است که سایمون برای این نقش به من اعتماد کرده و مسؤلیت بازی را به من سپرده."

به گزارش سی نما، کینبرگ نیز پیرامون گزارش‌های مربوط به فیلمبرداری مجدد برخی از صحنه‌های فیلم و به تعویق افتادن تارخ اکرانش در مصاحبه با "سینه‌پاپ" گفته بود: "تأخیر در اکران فیلم‌ها همیشه اتفاق می‌افتد. یادم هست "جی.جی. ایبرامز" فیلم "پیشتازان فضا" را یک سال به تعویق انداخت و سپس همین کار را با "جنگ ستارگان" تکرار کرد و فیلم‌های موفقی هم از آب درآمدند. بزرگترین چالش فیلم از لحاظ زمانی جلوه‌های ویژه است. جلوه‌های ویژه‌ی بسیار زیادی در فیلم وجود دارد. بسیار پیچیده‌اند، پیچیده‌تر از آنچه در قسمت‌های قبلی فیلم دیده بودید، بیشتر به این علت که داستان به فضا می‌رود و این رندر تصاویر را سخت می‌کند. فیلم تا چند ماه دیگر آماده خواهد شد، از طرفی وقتی به تقویم نگاه می‌کنید می‌بینید که بهترین زمان برای اکران فیلمی در این مقیاس عظیم و مطابق با نظر استودیو تابستان خواهد بود."

"ققنوس تاریکی"‌ به نویسندگی و کارگردانی "سایمون کینبرگ" و بازی "جیمز مک‌آووی"، "مایکل فاسبندر"، "جنیفر لارنس"، "نیکلاس هولت" "سوفی ترنر"، "تای شرایدن"، "الکساندرا شیپ"، "کودی اسمیت-مک‌فی"، "ایوان پیترز" و "جسیکا چستین" در نقشی نامعلوم ۷ ژوئن در‌ آمریکا اکران می‌شود.

 

سوفی ترنر جنیفر لارنس فیلم ابرقهرمانی مردان ایکس: ققنوس سیاه اکس من
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین