کد خبر: 34622 A

جان سینا به مارگو رابی پیوست

جان سینا به مارگو رابی پیوست

جان سینا برای بازی در "جوخه انتحار" به مارگو رابی و ادریس آلبا می‌پیوندد.

ایران آرت: "جان سینا" ستاره‌ی مسابقات WWE به قسمت جدید فیلم "جوخه‌ی انتحار" (The Suicide Squad) به کارگردانی "جیمز گان" ملحق می‌شود. به نوشته‌ی ورایتی، سینا درحال مذاکره با استودیوی برادران وار است تا به دیگر بازیگران این فیلم از جمله "مارگو رابی" اضافه شود. در این گزارش آمده است که او باید نقش "پیس‌میکر" (Peacemaker) را ایفا کند.

به گزارش 30نما، تاکنون بازگشت رابی در نقش "هارلی کوئین"، "جی کورتنی" در نقش "کاپیتان بومرنگ"، "وایولا دیویس" در نقش "آماندا والر" و "ادریس آلبا" در نقش "ددشات" به جای "ویل اسمیت" قطعی شده است. پیش از این پیش‌بینی می‌شد که سینا در نقش "ریک فلگ" بازی کند چرا که "جوئل کینمان" از ایفای مجدد این نقش کناره‌گیری کرده بود.

گان پس از آنکه از پروژه‌ی "محافظین کهکشان ۳" (Guardians of the Galaxy Vol. 3) دیزنی اخراج شد، به استودیوی رقیب پیوست تا چندگانه‌ی "جوخه‌ی انتحار" را بازسازی کند. او اخیراً برای کارگردانی قسمت سوم "محافظین کهکشان" هم بازگردانده شد. با این حال، طبق توافقی که با دیزنی صورت داده باید تولید "جوخه‌ی انتحار" را در اولویت قرار دهد. این اتفاقی خوشایند برای طرفداران گان بود زیرا او به این ترتیب می‌تواند کمدی را با ژانر ابرقهرمانی مانند "محافظین کهکشان" ترکیب کند، اگرچه "جوخه‌ی انتحار" به کارگردانی "دیوید آیر" هم در گیشه پرفروش شد.

ورایتی علاوه بر این گزارش می‌دهد که "دیو باتیستا" به علت برنامه‌ی فشرده‌اش پیشنهاد بازی در این فیلم را رد کرده و سینا از این رو جایگزین او شده است. این درحالی است که باتیستا یکی از حامیان اصلی گان پس از اخراج از دیزنی بود و از بازگشت او بسیار شادمان شد. به این ترتیب به نظر می‌رسد که دست کم در مقطع فعلی باتیستا فرصت حضور در دنیای سینمایی دی‌سی را ندارد و باید به بازی در "دنیای سینمایی مارول" و دیگر فیلم‌های خود بپردازد.

"جوخه‌ی انتحار" گان در تاریخ ۶ آگوست سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود.

هالیوود ادریس البا جان سینا جوخه انتحار
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین