کد خبر: 34627 A

راسل کرو با متفاوت‌ترین نقشش به تلویزیون می‌آید

راسل کرو با متفاوت‌ترین نقشش به تلویزیون می‌آید

سریالی درباره زندگی راجر ایلس از ماه ژوئن با بازی راسل کرو از شبکه شوتایم پخش خواهد شد.

ایران آرت: وقتی تصویر راجر اِیلس، رییس فربه شبکه خبری «فاکس نیوز» به ذهن می‌آید، تصورش را هم نمی‌شود کرد که بازیگری چون راسل کرو برای بازی در نقش این غول رسانه‌ای فقید انتخاب شود.

این طور که پیداست «شوتایم» در ماه ژوئن، سریال تک‌فصل (یا کوتاهی) را به نمایش درمی‌آورد که ترکیب بازیگرانش مملو از ستارگان است از جمله نئومی واتس، ست مک‌فارلن، سیئنا میلر، سایمن مک‌برنی و آنابل والیس.

این مجموعه بر اساس کتابی با عنوان «بلندترین صدا در اتاق» نوشته گابریل شِرمن شکل گرفته است و فیلم‌سازانی چون اسکات زد. برنز و کری اسکوگلند قرارست بعضی قسمت‌هایش را کارگردانی کنند.

به گزارش هنروتجربه، «بلندترین صدا» جدیدترین محصول کمپانی «بلوم‌هاوس پروداکشنس» است که در سال‌های اخیر از سویی، یکی از تولیدکنندگان اصلی آثار کم‌هزینه ژانر وحشت است و از سوی دیگر، فیلم‌های مستقل و تحسین‌شده‌ای مانند «ویپلش» (دیمیئن شزل، ۲۰۱۴) و «کلنزمن سیاه» (اسپایک لی، ۲۰۱۸) را تهیه کرده است.

این مجموعه قرارست ظهور پرسروصدا و سقوط فاجعه‌بار و تباهی یکی از بزرگ‌ترین نام‌ها، راجر ایلس، در عرصه خبر شبکه‌های کابلی را به تصویر بکشد؛ مردی که می‌توان او را به‌تنهایی بانی فساد شبکه‌های خبری کابلی معاصر دانست که بر عرصه سیاسی حکمرانی می‌کنند.

 

تلویزیون راسل کرو نائومی واتس سریال راجر ایلس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین