کد خبر: 34632 A

"داکوتا" مگان فاکس و همسرش را به هم رساند

"داکوتا" مگان فاکس و همسرش را به هم رساند

مگان فاکس برای اولین بار در یک فیلم سینمایی با همسرش همبازی شد.

ایران آرت: مگان فاکس و همسرش برایان آستین گرین در اولین فیلم مشترک خودشان همبازی خواهند شد. فاکس که در فیلم‌های "تبدیل شوندگان" ساخته‌ی مایکل بی حضور داشته و گرین که در سریال "بورلی هیلز، ۹۰۲۱۰" بازی کرده در فیلم اکشن خانوادگی ماجراجویی مهیج "داکوتا" به تهیه‌کنندگی آندره‌ا لروولینو و مونیکا باکاردی همبازی خواهند شد. 

کرک هریس کارگردانی این فیلم را برعهده دارد، که حاصل همکاری دوباره‌ی سازندگان فیلم خانوادگی ماجراجویی  "برنی دلفین" و دنباله‌ی آن است.

آنطور که سینماگیمفا نوشته، فیلم "داکوتا" داستان کیت (با بازی فاکس) زن بیوه‌ای را روایت می‌کند که همسرش را در جنگ افغانستان از دست داده و همراه دخترش تلاش می‌کند مزرعه‌ی خودش را حفظ کند در حالی که سرپرستی اداره‌ی آتش‌نشانی محلی را هم برعهده دارد. سربازی (با بازی گرین) وارد زندگی او می‌شود که می‌خواهد بهترین دوست همسر فقید کیت یعنی سگی به نام داکوتا را به او تحویل دهد.

فاکس و گرین همکاری‌های زیادی با هم داشته‌اند اما تاکنون با هم همبازی نشده بودند. البته گرین در فیلم کمدی "چگونه دوستان را از دست بدهیم و مردم را با خود بیگانه کنیم" حضوری افتخاری داشت که فاکس، سایمون پگ و کرستن دانست در آن حضور داشتند.

 

هالیوود فیلم مگان فاکس برایان آستین گرین داکوتا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین