کد خبر: 34647 A

تغییر سرنوشت دختر قهرمان "جنگ ستارگان"

تغییر سرنوشت دختر قهرمان "جنگ ستارگان"

کارگردان آخرین "جنگ ستارگان" گفت با تغییر شجره‌نامه‌ "ری" یکی از شخصیت‌های اصلی این فیلم مشکلی ندارد.

ایران آرت: کارگردان فیلم "جنگ ستارگان: آخرین جدای"، رایان جانسن اخیرا گفت با قسمت نهم این مجموعه به خوبی کنار می‌آید و از هر تصمیمی که جی.جی.آبرامز، کارگردان این قسمت، بگیرد راضی است، به خصوص در رابطه با هویت والدین ری.

جانسن در مصاحبه‌ای با MTV News گفت "راستش من واقعا از این که عقب بنشینم و منتظر باشم تا با یک ظرف ذرت بوداده در روز اکران برای تماشای فیلم بروم، لذت می‌برم. اما انتظار خیلی سخت است."

وقتی از جانسن درمورد این که آیا آبرامز شجره‌نامه‌ی والدین ری را نسبت به چیزی که خود او در نظر داشت، تغییر می‌دهد و این که آیا این موضوع او را اذیت می‌کند یا نه، جانسن سری تکان داد و گفت: "همانطور که گفتم مایل هستم تمام انتظاراتم را کنار بگذارم. می‌خواهم با خیال راحت عقب بنشینم. می‌خواهم سرگرم بشوم. می‌خواهم غافلگیر بشوم. می‌خواهم به هیجان بیایم. می‌خواهم او دست به کارهایی بزند که انتظارش را نداشتم و فقط با جریان همراهی کنم. من فقط به همین دلیل به سینما می‌روم، متوجه هستید؟"

به گزارش کلاغه، جانسن قبلا توضیح داده بود که تصمیم گرفته است ری شخصی خاص و از یک خانواده‌ی جدای نباشد و تمام ایده‌های موجود در ردیت را زیر و رو کرد تا به یک ایده برسد اما متوجه نبود که تصمیم نهایی او چقدر طرفداران را ناراحت می‌کند.

جانسن گفته بود: "جمله‌ی (من پدر تو هستم) دارث ویدر در گذشته باعث شد کسی که می‌توانست صرفا یک شخصیت بد باشد به چیز بسیار پیچیده‌تری تبدیل بشود. برای انجام همین کار با ری و تزریق این احساس غافلگیری به ری و تماشاگرام، باید دقیقا برعکس آن را انجام می‌دادم."

جانسن درمورد سه‌گانه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای پیش رو هم صحبت کرد وگفت "دارم روی آن به خوبی کار می‌کنم." و همچنین گفت از نظر او هیجان انگیزترین پروژه‌های جنگ‌های ستاره‌ای، پروژه‌هایی هستند که در آن‌ها از حد و مرزهای عادی فراتر بروند تا چیزهایی را در این مجموعه ببینیم که قبلا ندیده‌ایم.


نقش "ری" را در "جنگ ستارگان" یک بازیگر انگلیسی با نام دیزی ریدلی بازی می‌کند. 

جنگ ستارگان جنگ ستارگان :آخرین جدای جنگ ستارگان 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین