کد خبر: 34672 A

اتفاقی که قلب شاهرخ خان را شکست

اتفاقی که قلب شاهرخ خان را شکست

شاهرخ خان سوپراستار بالیوود می‌گوید پس از شکست فیلم "صفر" هنوز هیچ قراردادی امضا نکرده است.

ایران آرت: بازیگر مشهور بالیوود می‌گوید پس از شکست فیلم "زیرو" یا "صفر" آنقدر قلبش شکسته که هنوز نتوانسته است قراردادی برای فیلم بعدی‌اش امضا کند.

به نقل از تایمز آف ایندیا، وی با حضور در تلویزیون چین گفت: متأسفانه این فیلم در هند فروش چندانی نکرد. شاید فیلم بدی انتخاب کردم، شاید درست داستان را روایت نکردم و هنوز خودم از اینکه چطور به اینجا رسیدم ناراحتم و امیدوارم مردم اینجا در چین آن را بپسندند.

مهر نوشت، فیلم "صفر" شاهرخ خان به عنوان فیلم اختتامیه جشنواره بین‌المللی فیلم پکن انتخاب شده است. این جشنواره امروز ۲۰ آوریل کارش را تمام می‌کند.

در این فیلم که یک سال و نیم پس از دوری شاهرخ خان از پرده نقره‌ای اکران شد، وی در نقش کوتوله‌ای ظاهر شده که در یک مثلث عشقی با یک دانشمند که نقشش را آنوشکا شارما بازی کرده و یک بازیگر زن مشهور با بازی کاترینا کیاف قرار می‌گیرد.

وی افزود: وقتی کار خوب پیش نرفت خیلی احساس ناراحتی کردم. مردم زیادی این فیلم را پس زدند. وقتی برای فیلمی مثل این سه سال کار می‌کنی و درست پیش نمی‌رود، شاید عصبی نشوی اما دیگر نمی‌خواستم فیلم را ببینم. حالا بعد از سه ماه قرار است آن را ببینم. شاید بتوانم متوجه شوم چه چیزش درست نبود.

وی گفت فعلاً برای پروژه بعدی‌اش هیچ تصمیمی نگرفته و فکر می‌کند باید چند ماهی صبر کند چون برایش مهم است که ببیند چه چیز نادرست بوده است.

شاهرخ خان افزود: ۳۰ سال است دارم کار می‌کنم و در روز ۱۶ ساعت مشغول کار هستم.

"صفر" محصول ۲۰۱۸ بر مبنای فیلمنامه هیمانشو شارما و با کارگردانی آن‌اند لی. رأی ساخته شده است.

در این فیلم بازیگران مطرحی چون سلمان خان، کاجول، رانی موکرجی، سری دوی بازیگر فقید، آلیا بات، کاریسما کاپور، جوهی چاولا، دیپیکا پادوکونه و آرجون کاپور حضور کوتاه و افتخاری داشتند.

 

بالیوود شاهرخ خان فیلم صفر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین