کد خبر: 34695 A

ورود کلینت ایستوود به ماجرای بمب‌گذاری المپیک

ورود کلینت ایستوود به ماجرای بمب‌گذاری المپیک

کلینت ایستوود احتمالا فیلم "تصنیف ریچارد جول" را که درباره مظنون بمب‌گذاری المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا است، کارگردانی کند.

ایران آرت: به نظر می‌رسد که پروژه بعدی کلینت ایستوود، کارگردان برنده ۴ جایزه اسکار مشخص شده باشد. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، این کارگردان ۸۸ ساله در حال انجام مذاکره با کمپانی فاکس قرن بیستم و والت دیزنی برای کارگردانی فیلم "تصنیف ریچارد جول" است که پیش از این در سال ۲۰۱۵ نیز وظیفه کارگردانی این فیلم را پذیرفته بود اما به علت تداخل با دیگر فیلم‌های او، از کارگردانی آن انصراف داد.

اکنون به نظر می‌رسد که استوود اینبار قرار است روی صندلی کارگردانی این فیلم بنشیند. فیلم "تصنیف ریچارد جول" قرار است براساس مقاله‌‌ای از ماری برنر که در سال ۱۹۹۷ توسط مجله ونیتی فیر چاپ شد، تولید و منتشر شود. 

به گزارش زومجی، فیلم "تصنیف ریچارد جول" براساس یک داستان واقعی ساخته خواهد شد که به ماجرای ریچارد جول، نگهبان بی‌گناه گارد امنیتی المپیک آتلانتا که در سال ۱۹۹۶ برگزار شد، خواهد پرداخت. او در جریان برگزاری المپیک تابستانی سال ۱۹۹۶ آتلانتا به عنوان بخشی از نگهبانان گارد امنیتی فعالیت می‌کرد که متوجه وجود یک جسم مشکوک در محل کار خود می‌شود که این موضوع را به مسئولان خود گزارش می‌دهد. این جسم مشکوک یک بمب بوده که پیش از خنثی سازی، منفجر و باعث مرگ یک نفر و مجروح شدن بیش از صد نفر می‌شود.

ریچارد جول در ابتدا به‌عنوان یک قهرمان معرفی شد، اما چند روز بعد FBI به او مشکوک شد و او را به‌عنوان مظنون اصلی این بمب‌گذاری دستگیر کرد. با این حال، او در ادامه بی‌گناه شناخته شد که این موضوع باعث جنجال زیادی در آن زمان شده بود.

فیلم "تصنیف ریچارد جول" سال‌ها در نوبت ساخت بوده و حتی قرار بود جونا هیل نقش ریچارد جول را در این فیلم بازی کند. پس از همکاری هیل با لئوناردو دی کاپریو در فیلم "گرگ وال استریت" قرار شد که دی‌کاپریو نقش وکیل جول را در این فیلم بازی کند، اما در حال حاضر این دو بازیگر تنها قرار است به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور داشته باشند.

ددلاین در ادامه اضافه کرد که ایستوود روند انتخاب بازیگران و فیلمبرداری فیلم "تصنیف ریچارد جول" را در تابستان امسال آغاز خواهد کرد، اما هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.

 

هالیوود کلینت ایستوود بازیگر کارگردان تصنیف ریچارد جول
نظرات خوانندگان
  • تایتان
    پاسخ

    کلینتون ایستودخشکله ولی مردنیست

  • پروشه
    پاسخ

    کلینت ایستودبابت تقدیرشدن توسط سیاستمدارای کثیف امریکاهرکاری میکنه واسه همین چاپلوسیاشم اسکارمیگیره.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین