کد خبر: 34761 A

ببینید: تیزر قسمت سوم "بازی تاج و تخت"/ اوج هیجان در وستروس

ببینید: تیزر قسمت سوم "بازی تاج و تخت"/ اوج هیجان در وستروس

پرومو قسمت سوم فصل نهایی "بازی تاج و تخت" منتشر شد که نشان می‌دهد اپیزودی هیجان‌انگیز در راه است.

ایران آرت: شبکه‌ی اچ‌بی‌او بعد از پخش دومین اپیزود از فصل پایانی سریال "بازی تاج و تخت"، تیزر قسمت سوم آن را نیز تحویل طرفداران داد؛ تیزری با محوریت معرفی بزرگ‌ترین و طولانی‌ترین نبرد تاریخ تلویزیون و سینما.

میگل ساپوچنیک، کارگردان اپیزودهای "هاردهوم" و "بادهای زمستان" سومین قسمت از هشتمین فصل "بازی تاج و تخت" را کارگردانی کرده است.

زومجی نوشت؛ "بازی تاج و تخت" امروز با پخش قسمت دومی که در نهایی‌ترین حالت ممکن مخاطبان را به سمت‌وسوی طوفانِ پیش‌روی‌شان در اپیزودهای آتی سوق می‌داد، قصه‌ای آرام‌سوزتر از داستان تعریف‌شده در اپیزود اول را روایت کرد که بیشتر از قبل به کاراکترها و چگونگی کسب آمادگی ذهنی و روحی‌شان برای رویارویی با بزرگ‌ترین خطر دنیای مارتین می‌پرداخت. 

ولی در هر حالت، شکی نیست که بعد از تمامی آن سکانس‌های دیدنی، مهم‌ترین رخداد اپیزود دوم فصل هشت، در ثانیه‌ی پایانی آن از راه رسید. جایی که لشگر نایت‌کینگ در فاصله‌ای نسبتا کوتاه از وینترفل ایستاد و همه‌چیز برای شکل‌گیری نبرد زندگان با مرده‌ها، مهیا شد. 

میگل ساپوچنیک، کارگردان قسمت هشتم فصل پنج یعنی "هاردهوم" و قسمت نهم فصل شش یا همان "نبرد حرام‌زاده‌ها" که جایزه‌ی امی را نیز به خاطر آفرینش معرکه‌ی مورد دوم به دست آورد، قسمت سه‌ی فصل هشت را درکنار پنجمین اپیزود آن، کارگردانی کرده است. به همین دلیل حالا همه منتظر هستند تا ببینند در یکی از شلوغ‌ترین قسمت‌های تاریخ سریال از ابتدا تا به امروز براساس تعداد کاراکترهای اصلی حاضر در داستان، او با استفاده از چه ترفندهایی، تماشاگرانش را میخکوب خواهد کرد.

سومین اپیزود فصل هشت با مدت‌زمانی معادل با یک ساعت و ۲۲ دقیقه، راس ساعتِ ۰۵:۳۰ بامداد روز دوشنبه، ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۸ شمسی، توسط HBO تقدیم طرفداران می‌شود.

تیزر قسمت سوم سریال "بازی تاج و تخت" را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بازی تاج و تخت وستروس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین