کد خبر: 34865 A

رونمایی از سریال جدید نتفلیکس با حضور خانم بازیگر برنده اسکار

رونمایی از سریال جدید نتفلیکس با حضور خانم بازیگر برنده اسکار

سریال "چه می‌شد اگر" در تاریخ ۲۴ ماه می از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

ایران آرت: "رنی زلوگر" آماده است به شما پیشنهادی دهد که نتوانید رد کنید. شبکه نتفلیکس تریلر سریال جدیدش به نام "چه می‌شد اگر" (What/If) با بازی بازیگر برنده اسکار، "رنی زلوگر" را منتشر کرد.

فضای فیلم ترکیب عجیبی از "پیشنهاد بی‌شرمانه" (Indecent Proposal) و "وست ورلد" (Westworld) است. در این سریال شخصیت‌ها مانند مهره‌های شطرنج چیده شده‌اند و هر کس می‌تواند هر کسی را می‌خواهد انتخاب کند.

به گزارش سی نما، فصل اول این سریال قرار است ۱۰ قسمت داشته باشد که در آن ماجرای یک زوج جوانی اهل سان فرانسیسکو است که به تازگی ازدواج کرده‌اند و در نقشه "زلوگر" گرفتار شده‌اند. آن‌ها برای به دست آوردن پول با او همکاری می‌کنند اما در این بین مجبور به انجام کار‌های غیر قابل قبولی می‌شوند. هر یک از فصل‌های این سریال داستان متفاوتی را بازگو خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست چه بازی خطرناکی در سریال بازی خواهد شد اما تیزر فیلم جمع اجتماعی را نشان می‌دهد که بسیار زیباست اما پر از افراد چشم‌چران است.

این سریال در ژانر نئو نوآر تریلر اجتماعی ساخته می‌شود و می‌توان انتظارات بالایی از آن داشت. هنوز ابهامات زیادی درباره فضا و موضوع سریال "چه می‌شد اگر" وجود دارد. از دیگر بازیگران سریال می‌توان "جین لوی"، "بلیک جنر" و "دنیلا پینِدا" را نام برد.

سریال "چه می‌شد اگر" در تاریخ ۲۴ ماه می در شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.

 

اسکار رنی زلوگر نتفلیکس چه میشد اگر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین