کد خبر: 34883 A

لاله مرزبان و اوشین در مهمانخانه ماه نو/ دختر مهناز افشار هستم

لاله مرزبان و اوشین در مهمانخانه ماه نو/ دختر مهناز افشار هستم

لاله مرزبان درباره تجربه همبازی شدن با مهناز افشار و بازیگر نقش اوشین در فیلم "مهمانخانه ماه نو" صحبت کرد.

ایران آرت: لاله مرزبان بازیگر فیلم "مهمانخانه ماه نو" محصول مشترک ایران و ژاپن که در بخش "جلوه‌گاه شرق" سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر حضور داشت، درباره جشنواره جهانی فجر گفت: جشنواره مدیریت خوبی داشت و از لحاظ نظم در برگزاری یکی از جشنواره‌های خوب داخلی است. فیلم‌های خارجی خوبی هم برای اکران در جشنواره انتخاب شده بود و مهمانان و فیلمسازان نام آشنایی از جهان در این جشنواره حضور داشتند. امیدوارم این نوع برگزاری ادامه‌دار باشد و در سال‌های آینده از لحاظ محتوا شاهد حضور فیلم‌های بهتری از سینمای جهان در این جشنواره باشیم.

وی درباره فیلم جدیدش که محصول مشترک ایران و ژاپن به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی است به خبرگزاری ایرنا گفت: "مهمانخانه ماه نو" اولین فیلم مشترک ژاپن و ایران است و از عوامل و بازیگران ایرانی و ژاپنی در این کاراستفاده شده است. 

این بازیگر سینما افزود: "مهمانخانه ماه نو" یک فیلم آرام در ژانر خانوادگی است که به مشکلات بین یک مادر و دختر می‌پردازد. من نقش دختر خانواده و مهناز افشار نقش مادر را ایفا می‌کند. هر فیلمی چند سکانس اجتماعی دارد و این فیلم هم قطعا به موضوعات اجتماعی پرداخته است اما ژانر فیلم خانوادگی است و دغدغه یک مادر که دخترش را به سختی بزرگ کرده و اکنون به دلیل یک اشتباه نه چندان بزرگ با مشکلاتی مواجه شده، به نمایش گذاشته است. 

9269100_563

مرزبان درباره حضور یکی از بازیگران نقش اصلی سریال پرخاطره "سال‌های دور از خانه" در این فیلم اظهار کرد: برای مخاطبان ایرانی بسیار جالب خواهد بود که بازیگر نقش اوشین در این فیلم ایفای نقش کرده است. 

وی ادامه داد: اولین اکران فیلم "مهمانخانه ماه نو" در جشنواره جهانی فیلم فجر بود و من فیلم را برای اولین بار در این جشنواره روی پرده دیدم. 

مرزبان در پایان با اشاره به اینکه امسال هنوز برای بازی در فیلمی به توافق نرسیده است گفت: در سال جدید تاکنون فقط برای ایفای نقش در یک تئاتر قرارداد بسته‌ام و هنوز برای بازی در فیلم هیچ صحبتی انجام نشده است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از 18 تا 26 آوریل 2019 (29 فروردین تا 6 اردیبهشت 1398) به دبیری رضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

 

مهناز افشار جشنواره جهانی فیلم فجر اوشین لاله مرزبان مهمانخانه ماه نو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین