کد خبر: 34902 A

خداحافظی برادران معروف با فیلم‌های ابرقهرمانی

خداحافظی برادران معروف با فیلم‌های ابرقهرمانی

برادران روسو بعد از "انتقام‌جویان:پایان بازی" فیلم دیگری برای استودیوی مارول نمی‌سازند.

ایران آرت: پس از ۲۱ فیلمی که در طول ۱۱ سال در "دنیای سینمایی مارول" ساخته شد، "انتقام‌جویان: آخر بازی" یا "دست آخر" هر آنچه تا کنون روایت شده بود را به پایان برد. از این گذشته فیلم داستانی را به سرانجام رساند که با "کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان" (Captain America: Winter Soldier) به کارگردانی جو و آنتونی روسو آغاز شده بود. از آن فیلم تا "جنگ داخلی"، "جنگ بی‌نهایت" و اکنون "آخر بازی" برادران روسو فیلم‌های پرخرجی را به تولید رساندند و آن داستان را ادامه دادند.

اما به نظر می‌رسد که دوران آن‌ها در استویوی مارول به پایان رسیده باشد. اگر چه برادران روسو همیشه از تولید فیلمی بر اساس داستان "جنگ‌های سری" ابراز تمایل کرده‌اند، اما آن‌ها شب گذشته اعلام کردند می‌خواهند مدتی از تانوس فاصله بگیرند و استراحت کنند.

به گزارش سی نما، "آنتونی روسو" در مصاحبه با "گیمز رادار" می‌گوید: "این "دست آخر" ما بود، دست کم در حال حاضر. ما برنامه‌ی دیگری برای تولید فیلم‌های جدید در استودیوی مارول نداریم. بی‌تردید احتمال بازگشت ما در آینده وجود دارد. ما رابطه‌ی کاری بسیار خوبی با مارول داشتیم و از همکاری با آنان لذت بردیم."

درحالی که هواداران بسیاری ممکن است از جدایی روسوها با بسته شدن پرونده‌ی "آخر بازی" ناراضی باشند، اما آنان رابطه‌ی خود با استودیو را به کلی قطع نخواهند کرد. "آنتونی روسو" ماه گذشته در سینماکان گفته بود: "فکر می‌کنم بهتر باشد کمی استراحت کنیم. ما عاشق مارول هستیم. با کوین [فایگی] و لو [دی‌اسپوزیتو] و ویکتوریا [آلونسو] و ترین [ترن] که تهیه‌کنندگی دو فیلم اخیر و هشت فیلم دیگر را برای ما انجام دادند رابطه‌ی بسیار نزدیکی داریم. منظورم این است که مثل یک خانواده هستیم. اما در شش سال و نیم گذشته چهار فیلم ساخته‌ایم، بنابراین بهتر است کمی به تعطیلات برویم، به زودی برمی‌گردیم."

"آخر بازی" رکورد پرفروش‌ترین روز افتتاحیه در تاریخ کشور چین را به ثبت رسانده و انتظار می‌رود در ماه‌های آینده رکوردهای بیشتری از جمله پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در افتتاحیه‌ی جهانی را به نام خود ثبت کند. بلیت‌های این فیلم با تأیید "فندنگو" در بیش از ۸۰۰۰ نوبت نمایش به اتمام رسیده و به پرفروش‌ترین فیلم در تاریخ این سایت تبدیل شده است. این رکورد پیش از این در اختیار "جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد" (Star Wars: The Force Awakens) بود. "آخر بازی" علاوه براین رکورد بیشترین پیش‌فروش بلیت در ۲۴ ساعت اول را نیز در اختیار گرفته و در شش ساعت اول رکوردشکنی کرده است. بلیت‌های این فیلم در مقایسه با "جنگ بی‌نهایت" در هفته‌ی اول تا پنج برابر زودتر پیش‌فروش شد.

درحال حاضر پیش‌بینی می‌شود "آخر بازی" در اولین هفته‌ی اکران بیش از ۹۰۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کند.

 

انتقام جویان برادران روسو انتقام جویان: آخر بازی انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین