کد خبر: 34946 A

حضور شاهرخ خان در فیلم کارگردان ایرانی؟

حضور شاهرخ خان در فیلم کارگردان ایرانی؟

پس از دیدار شاهرخ‌خان با مجید مجیدی کارگردان ایرانی در فستیوال فیلم پکن، بحث همکاری این دو در رسانه‌های هندی داغ شده است.

ایران آرت: پس از استقبال نه چندان خوب از فیلم "صفر" شاهرخ‌خان در گیشه هندوستان و دیدار این هنرپیشه سوپراستار بالیوودی با مجید مجیدی کارگردان ایرانی در فستیوال فیلم پکن، بحث همکاری این دو در رسانه‌های هندی داغ شده است.

فارش نوشت؛ شاهرخ‌خان پس از "صفر" او سراغ فیلم‌نامه‌های متنوع و کارگردانان مختلفی رفته و ابتدا شایعه همکاری وی با "سانجای لیلا بهانسالی" در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها منتشر شده بود و حالا همکاری این اَبَرستاره سینمای بالیوود با فیلمساز ایرانی "مجید مجیدی" خبر داغ رسانه‌های هندوستان شده است.

این خبرها پس از دیدار این دو در فستیوال فیلم پکن که مجیدی با فیلم "آنسوی ابرها" در آن حضور داشت، قوت گرفت. مجیدی به خاطر فیلم‌های متنوعش و بهره از هنرپیشه هندی "ایشان خاطر" نزد هندی‌ها شناخته شده است.

البته تاکنون از هیچ‌کدام از این دو هنرمند تایید یا تکذیب این خبر که به شدت هم در رسانه‌ها پیچیده اعلام نشده است.

بنابر اخبار رسانه‌های مختلف، مجیدی پس از فیلمی که امسال در ایران تولید می‌کند، ساخت فیلم بعدی خود را در هندوستان شروع خواهد کرد. فیلم "آنسوی ابرها" اولین فیلم مجید مجیدی است که در هند ساخته شده است و بنابر گفته خود این کارگردان اثر سینمایی بعدی وی در هندوستان با نام "معدن ذغال‌سنگ" خواهد بود.

داستان فیلم در شهری کوچک می‌گذرد و قهرمان داستان مردی ۳۰ ساله است. فیلمبرداری سال آینده خواهد بود. هنوز جزئیات بیشتری در مورد این پروژه منتشر نشده است.

 

مجید مجیدی بالیوود شاهرخ خان جشنواره فیلم پکن فستیوال فیلم پکن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین