کد خبر: 34950 A

شین مدوز سریال عامه‌پسند می‌سازد

شین مدوز سریال عامه‌پسند می‌سازد

کارگردان "این انگلیس است" داستان مردی را روایت می‌کند که تقریباً بدون خاطرات گذشته‌اش به زادگاه خود و نزد خانواده‌اش برمی‌گردد.

ایران آرت: شِین مِدوز فیلم‌ساز مستقلی است که با وجود موفقیت‌هایش هنوز نتوانسته با عموم تماشاگران در خارج از زادگاهش انگلیس ارتباط برقرار کند و به‌اصطلاح فیلمی عامه‌پسند بسازد.

مدوز که با فیلم کالت تحسین‌شده «این انگلیس است» (۲۰۰۶؛ برنده جایزه الکساندر کوردا بهترین فیلم بریتانیایی) و سریال‌هایی که به عنوان دنباله آن ساخت شناخته می‌شود، در مجموعه تلویزیونی جدیدش سراغ داستانی تازه رفته است.

این مجموعه درام که «مزایا» نام دارد داستان مردی را روایت می‌کند که تقریباً بدون خاطرات گذشته‌اش به زادگاه خود و نزد خانواده‌اش برمی‌گردد. او که انگار نمی‌داند کیست و قبلاً چه کرده، در تعامل با خانواده و دیگر مردمان متوجه کارهای گذشته‌اش می‌شود.

به گزارش هنروتجربه، مجموعه چهارقسمتی «مزایا» / The Virtues‌ که پیش‌پرده‌اش به‌تازگی در فضای مجازی منتشر شده، به‌زودی از «چنل فور» پخش می‌شود و علاقه‌مندانِ سایر نقاط جهان و به‌خصوص آمریکایی‌ها باید امیدوار باشند که غول‌هایی چون نتفلیکس، آمازون، هولو یا… دست از سرمایه‌گذاری میلیونی بر بزرگ‌ترین ستاره‌ها بردارند و به چنین سریالی هم توجه نشان بدهند.

شین مدوز فیلم‌سازی را از اواسط دهه ۱۹۹۰ با فیلم‌های کوتاه آغاز کرد و پس از کسب تجربه‌های فراوان، در سال ۱۹۹۶ اولین فیلم بلندش را با نام «خرده‌پا» آغاز کرد و تا مدت در کنار ساخت فیلم‌های بلند، همچنان فیلم کوتاه هم می‌ساخت.

 

هالیوود کارگردان شین مدوز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین