کد خبر: 34953 A

سریال پرطرفدار نتفلیکس کنسل شد

سریال پرطرفدار نتفلیکس کنسل شد

سریال "رژیم غذایی سانتا کلاریتا" نت‌فلیکس پس از سه فصل کنسل شد.

ایران آرت: نتفلیکس فصل چهارم سریال کمدی تلخ "رژیم غذایی سانتا کلاریتا" (Santa Clarita Diet) با بازی "درو بریمور" و "تیموتی اولیفانت" را به تولید نمی‌رساند. فصل سوم این سریال ۲۹ مارس گذشته منتشر شده بود.

پس از اینکه نت‌فلیکس تولید "رژیم غذایی سانتا کلاریتا" را کنسل اعلام کرد، هواداران سریال برای نجات آن در شبکه‌های اجتماعی کمپینی به راه انداختند. این درحالی است که فصل سوم سریال با استقبال گسترده‌ی منتقدین همراه شد و از "راتن تومیتوز" امتیاز ۱۰۰ درصد دریافت کرد.

به گزارش سی نما، اگرچه نت‌فلیکس آمار بینندگان سریال اولیفانت و بریمور و دیگر عناوین خود را منتشر نمی‌کند، اما این سریال در میان اغلب فهرست‌های برترین عناوین ماه گذشته قرار می‌گرفت. "رژیم غذایی سانتا کلاریتا" به نویسندگی "ویکتور فرسکو" کهنه‌کار، در مورد زن و شوهر دلال معاملات املاکی به نام "شیلا" (بریمور) و "جوئل" (الیفانت) بود که به همراه دختر نوجوان خود "ابی" با بازی "لیو هیوسن" در شهرک "سانتا کلاریتا" در نزدیکی لس آنجلس زندگی می‌کردند. وقتی که شیلا به زامبی تبدیل می‌شود و هوس گوشت انسان می‌کند زندگی این زوج به انحراف کشیده می‌شود.

نت‌فلیکس با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص می‌گوید: "دنیا تا زمان پخش این سریال "زامبی کمدی" را به خود ندیده بود، و ما از این بابت مدیون ویکتور فرسکو هستیم. درو بریور و تیموتی اولیفانت شگفت‌انگیز برای این کمدی زیرکانه‌ که به شخصیت‌های شیلا و جوئل حیاتی پرنشاط بخشیدند بسیار علاقه نشان دادند، اگرچه یکی از آن‌ها نامُرده یا زامبی بود. از ویکتور، درو، تیموتی، تهیه‌کنندگان سریال "تریسی کتسکی"، "آرون کپلان"، "کریس میلر" و "امبر تروزدل" و دیگر بازیگران از جمله "لیو هیوسن" و "اسکایلر گیساندو"، و عوامل دیگر سریال در طول این سه فصلی که مشترکین ‌نت‌فلیکس باید تا سالیان بعد آن را کشف کنند قدردانی می‌کنیم."

اولیفانت در واکنش به کنسل شدن سریال با لحن طنزی شبیه به سریال نوشت: "من عاشق بازی در این سریال بودم. باز هم به همکاری خود ادامه می‌دهم و صحنه‌هایی را بازی می‌کنم. اگر نمی‌خواهند آن‌ها را فیلمبرداری کنند به خودشان بستگی دارد."

"درو بریمور" نیز در این باره می‌گوید: "از میان تمام شخصیت‌هایی که تاکنون بازی کرده‌ام، "شیلا هموند" را بیش از همه دوست دارم. او و جوئل زوج بی‌مانندی بودند که اهدافی مشترک داشتند. خوش شانس بودم که در کنار تیم اولیفانت بازی کردم. بازی در نقشی اینچنین دلپذیر باعث افتخار من بود. شیلا تا ابد درون من زنده‌ می‌ماند. از ویکتور فرسکو نیز قدردانی می‌کنم که این دنیای منحصر به فرد را خلق کرد."

"رژیم غذایی سانتا کلاریتا" به دیگر سریال‌هایی می‌پیوندد که پس از سه فصل در نت‌فلیکس کنسل اعلام شدند. این سریال‌های شامل "دردویل"، "مسافران" (Travelers)، "عشق" (Love)، (One Day At A Time)، "هملاک گروو" (Hemlock Grove) و "سلاسه" (Bloodline) می‌شوند. علت توقف تولید سریال‌های نت‌فلیکس پس از سه فصل ریشه در پرخرج شدن آن‌ها دارد. دستمزدهای عوامل سریال‌های این شبکه پس از فصل یکم معمولاً متعادل است و با فصل دوم اندکی بالاتر می‌رود. اما با فصل سوم پرداخت‌ها به شدت افزایش می‌یابد و گاهی از صدها هزار به میلیون‌ها دلار می‌رسد.

هالیوود رژیم غذایی سانتا کلاریتا نتفلیکس درو بریمور تیموتی اولیفانت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین