کد خبر: 34961 A

روایت خانم بازیگر از روزهای پر فراز و نشیب زندگی‌اش/ همسرم مانع سقوطم شد

روایت خانم بازیگر از روزهای پر فراز و نشیب زندگی‌اش/ همسرم مانع سقوطم شد

بازیگر مشهور بالیوود می‌گوید در برهه‌ای گمان می‌کرده دوران کاری‌اش به پایان رسیده و رو به سقوط است اما همسرش کمک کرده تا از این مخمصه رها شود.

ایران آرت: کارینا کاپور با لقب "ببو" bebo ستاره سینمای بالیوود، در خانواده‌ای کاملا هنری بزرگ شده است. پدر بزرگ او بزرگ مرد سینمای هند راج کاپور و پدر او راندهیر کاپور و مادرش بوبیتا کاپور و خواهرش کاریشما کاپور می‌باشد.رانبیر کاپور ستاره جوان سینمای هند نیز پسرعموی اوست. او همسر سیف علی خان، بازیگر و تهیه‌کننده بالیوود است و از او یک فرزند دارد. 

به گزارش ایران‌آرت، این بازیگر 38 ساله در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود با یک رسانه‌ هندی درباره زندگی مشترکش با سیف علی خان، مشکلاتی که در دوران کاری‌اش برای به‌وجود آمده و فیلم‌هایی که بازی کرده است صحبت کرده. این گفت‌وگو که توسط جهان بالیوود ترجمه شده است را در ادامه خواهید خواند. 

کارینا کاپور در این گفت‌وگو می‌گوید:" دوران بازیگری من عالی آغاز شد و من فیلم های فوق العاده‌ای بازی کردم اما به مدت یک سال کاری انجام ندادم. حس می‌کردم دوران بازیگری من به پایان رسیده است. به من دوباره گفته شد که سایز من باید صفر شود. همه در دوران کاری خود بخش ساکت و آرامی دارند اما این برای یک بازیگر بدتر است چون چشمان زیادی بر روی شما است.

وی می‌افزاید: به هر حال در زندگی من افرادی هستند که از من حمایت کردند و من از آنها تشکر می‌کنم. زمانی که فکر می کردم سقوط می کنم سیف دست من را گرفت. من او را قبلا ملاقات کرده بودم اما در زمان فیلمبرداری فیلم "تاشان)" چیزهایی تغییر کرد. او خیلی جذاب بود. به یاد دارم وقتی در لاداخ و جیسلمر مشغول فیلمبرداری بودیم برای مدت زمانی طولانی دوچرخه‌سواری می‌کردیم و از زیبایی لذت می‌بردیم و گفتگویی عالی داشتیم."

کارینا کاپور و سیف علی خان در سال 2012 ازدواج کردند. سیف علی خان از همسر سابق خود آمریتا سینگ صاحب دو فرزند به نام‌های سارا و ابراهیم است. تیمور فرزند کارینا و سیف علی خان در سال 2016 متولد شد.

Kareena-Kapoor

کارینا کاپور ادامه داد: سیف 10 سال بزرگ‌تر از من بود و دو تا بچه داشت اما برای من او فقط سیف بود کسی که به من کمک کرد تا خودم را التیام بخشم و خودم را دوست داشته باشم. این یک حقیقت است که ما خیلی متفاوت هستیم و او بیشتر علاقه دارد تا حریم خصوصی او حفظ شود و شخصیتی مثل بازیگران بالیوودی ندارد و من این را از او گرفتم و یاد گرفتم بین چیزها تعادل ایجاد کنم.

وی افزود: تیمور بخشی از من است و من نمی توانم یک ساعت بدون او باشم. هر جایی که باشم او همیشه با من است و او باعث می شود تا من هر روز سخت تر کار کنم."

کارینا کاپور

کارینا کاپور بعد از 18 سال بار دیگر در فیلمی به کارگردانی کاران جوهر بازی خواهد کرد. کارینا در فیلم Takht (تخت) به کارگردانی کاران جوهر با آلیا بات و رنویر سینگ و ویکی کوشمال و جانوی کاپور و بومی پدنکار و آنیل کاپور همبازی می‌شود. فیلم "گاهی خوشی گاهی غم" آخرین همکاری مشترک کارینا با کاران جوهر محسوب می‌شود که در سال 2001 اکران شده بود.

کارینا گفته در فیلم "تخت" سکانس مشترکی با آلیا بات ندارد. این دو بازیگر در فیلم "پنجاب مرتفع" نیز سکانس مشترکی نداشتند. این فیلم در سال 2016 اکران شده بود.

کارینا گفته:" مثل فیلم "پنجاب مرتفع" من و آلیا در فیلم "تخت" سکانس مشترکی نداریم. ما همیشه در فصل های مختلفی هستیم. کاری که او انجام می دهد و نوع فیلم هایی که انتخاب می کند مثل فیلم Raazi با Gully Boy به نظرم فوق‌العاده است. البته کمی برای من یاد آوری زمانی است که در فیلم هایی مثل chamel و Yuva و omkara بازی می‌کردم اما به نظرم او بازیگر درخشانی است. فیلم "تخت" یک فیلم ویژه است چون اولین فیلم مشترک همه ما محسوب می‌شود."

کارینا کاپور

کارینا درباره بازیگران جدید در بالیوود هم گفته است:" فکر می‌کنم همه چیز در زندگی آنها متمرکز بر موفقیت و فیلم است. من و سیف همیشه صحبت می‌کنیم که آنها بازیگران فوق العاده‌ای هستند و کارهای فوق العاده انجام دادند."

کارینا کاپور در فیلم Angrezi Medium حضور خواهد داشت. این فیلم قسمت دوم فیلم موفق Hindi Medium است و عرفان خان نیز بازیگر اصلی این فیلم است.

خانم بازیگر درباره این فیلم گفته است:"به نظرم بازی در این فیلم یک تجربه کاملا فرا واقع گرایی است. من و عرفان خان در این فیلم یک زوج عاشق نیستیم. نقش من بخش دوست داشتنی از فیلم است و من فقط می خواستم از منطقه امن و راحت بازیگری خودم فاصله بگیرم و یک فیلمی را بازی کنم که من را وارد یک محیط متفاوت کند و ببینم چگونه پیش می رود. فکر می کنم یک جهان متفاوت برای من است"

دینش ویجان تهیه کننده فیلم Angrezi Medium به صورت رسمی تایید کرد که کارینا کاپور در این فیلم در نقش یک پلیس ظاهر می‌شود و فیلمبرداری او از ماه ژوئن 2019 در لندن آغاز خواهد شد.

 

بالیوود کارینا کاپور خانم بازیگر سیف علی خان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین