کد خبر: 35124 A

علت تاریکی صحنه‌های نبرد وینترفل چه بود؟

علت تاریکی صحنه‌های نبرد وینترفل چه بود؟

فیلمبردار "بازی تاج و تخت" درباره ظاهر تیره و تار قسمت سوم فصل پایانی این سریال توضیح داد.

ایران آرت: ابین واگنر فیلمبردار "بازی تاج و تخت" با دفاع از تاریکی صحنه‌های نبرد وینترفل که در آخرین قسمت پخش شده این سریال به تصویر کشیده شد، اشکال در دیدن جزئیات این نبرد را به دستگاه‌های پخش تماشاگران نسبت داد.

او در گفت‌وگو با سایت ویرد انگلستان گفته است: "خیلی از مشکل این است که خیلی از مردم نمی‌دانند تلویزیون خود را چطور تنظیم کنند. متاسفانه خیلی از مردم هم سریال را روی آی‌پدهای کوچک می‌بینند که به هیچ وجه حق مطلب را برای این سریال ادا نمی‌کند."

به گزارش آی سینما، واگنر همچنین یادآوری کرده که دیوید بنیاف و دی.بی. وایس خالقان سریال "گات" می‌خواستند قسمت سوم فصل هشتم با عنوان "شب طولانی" ظاهری تیره و تار داشته باشد تا تاثیر خاصی بگذارد.

او در این باره توضیح داده: "سازندگان سریال می‌خواستند این قسمت تاریک باشد. در سال‌های اخیر صحنه‌های نبرد زیادی دیده‌ایم و برای آن که واقعا موثر باشد و نگران شخصیت‌ها باشیم، باید راه منحصربفردی برای تصویر کردن داستان یافت."

این فیلمبردار در مصاحبه دیگری به استانداردهای سینمایی مجموعه "بازی تاج و تخت" اشاره کرده او گفته این همیشه سریالی تیره و تار و بسیار سینمایی بوده و باید در محیطی با نور بسیار کم دیده شود.

در حالی که بسیاری از طرفداران در شبکه‌های اجتماعی شکایت داشتند که در این اپیزود به سختی توانستند ببینند چه اتفاقاتی رخ می‌دهد، واگنر اینطور پاسخ داده است: "ما سعی کردیم به طرفدارها یک قسمت باحال بدهیم تا تماشا کنند. می‌دانم بیش از حد تاریک نیست چون خودم آن را فیلمبرداری کردم."

 

بازی تاج و تخت وینترفل ابین واگنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین