کد خبر: 35142 A

زمان اکران "جانوران شگفت‌انگیز ۳" اعلام شد

زمان اکران "جانوران شگفت‌انگیز ۳" اعلام شد

طرفداران دنیای جادوگری هری پاتر برای دیدن قسمت جدید "جانوران شگفت‌انگیز" تا سال ۲۰۲۱ صبر کنند.

ایران آرت: استودیوی برادران وارنر اعلام کرده است که قسمت سوم "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts) ۱۲ نوامبر سال ۲۰۲۱ (۲۲ آبانماه ۱۴۰۰) در آمریکا اکران می‌شود. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از بهار ۲۰۲۰ آغاز شود.

"توبی امریک" مدیر استودیوی برادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای گفت: "ما به مجموعه فیلم‌های "جانوران شگفت‌انگیز اطمینان کامل داریم و در موردش هیجان‌زده‌ایم. همه‌ی ما باور داریم که با چنین تاریخ اکرانی فیلمسازان فرصت کافی را دارند تا با هنرمندی بهترین فیلم ممکن را با تمام جزئیاتش به هواداران تحویل دهند."

به گزارش سی نما، "ران سندرز" مدیر پخش جهانی و نمایش خانگی وارنر می‌افزاید: "جی.کی. رولینگ دنیایی بهت‌آور خلق کرده که مخاطبینی از تمامی سنین را به خود جذب می‌کند و ما را به سفری جادویی و خارق‌العاده می‌برد. برادران مارول افتخار می‌کند که این دنیای جادوگری را به سینما می‌آورد و در مورد آینده‌ی چندگانه نیز بسیار خوش‌بین است. قسمت سوم این مجموعه فیلم پنچ بخشی را نوامبر سال ۲۰۲۱ به هواداران تقدیم می‌کنیم."

در پیش‌درآمد فیلم‌های "هری پاتر" که داستانش در دهه ۱۹۲۰ روی می‌دهد، بازیگرانی چون "ادی ردمین" در نقش "نیوت اسکاماندر" و "جانی دپ" در نقش "گریندل‌والد" ایفای نقش کرده‌اند. در قسمت دوم فیلم "گلرت گریندلوالد" با وجود تلاش‌های نیوت و "آلبوس دامبلدور" جوان با بازی "جود لا" شروع به قدرت گرفتن می‌کند. "دیوید ییتس" کارگردان فیلم‌های "هری پاتر" قرار است هر پنج قسمت فیلم را کارگردانی کند. نویسندگی فیلمنامه‌ی دو قسمت ابتدایی فیلم‌ها را نیز "جی.کی. رولینگ" برعهده داشت.

"جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آنان" در سراسر دنیا ۸۱۴ میلیون دلار فروخت و دنباله‌ی آن "جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد" با استقبال مردم و منتقدین همراه نشد و ۶۵۳ میلیون دلار بلیت فروشی کرد.

 

جانی دپ جی کی رولینگ جانوران شگفت انگیز 2 جانوران شگفت انگیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین