کد خبر: 35265 A

چهارمین قسمت فیلم "جمعه" ستاره‌اش را پیدا کرد

چهارمین قسمت فیلم "جمعه" ستاره‌اش را پیدا کرد

آیس کیوب بازیگر و فیلمنامه‌نویس آمریکایی در چهارمین و آخرین قسمت فیلم "جمعه" بازی می‌کند.

ایران آرت: آیس کیوب بازیگر فیلم سینمایی "خیابان جامپ شماره ۲۱ و ۲۲" فیلم جدیدش را با نام "جمعه" معرفی کرد.

این فیلم چهارمین و آخرین قسمت این مجموعه سینمایی است. این فیلم داستان دو دوست به نام‌های کریگ و اسموکی را روایت می‌کند؛ به طوری که بعد از اینکه کریگ با بازی آیس کیوب از شغلش اخراج می‌شود، دچار مشکلاتی می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، آیس کیوب در مصاحبه خود درباره برنامه ریزی‌ برای اکران این فیلم گفت: قرار است در سالروز ۲۵ سالگی قسمت اول این فیلم سینمایی یعنی در ۲۵ آوریل ۲۰۲۰ (۶ اردیبهشت ۹۹) این فیلم اکران شود.

او در این باره گفت: در حال انجام کار‌ها هستیم؛ فیلمنامه کاملاً آماده است و مرحله پیش ساخت و به خدمت گرفتن بازیگران نیز به زودی آغاز خواهد شد. امیدوارم فیلم را به سالگرد ۲۵ سالگی این مجموعه برسانیم.

گفتنی است؛ تنها ابهامی که برای طرفداران این فیلم سینمایی باقی می‌ماند این است که کریس تاکر در فیلم برای ایفای نقش اسموکی حضور خواهد داشت یا خیر. پیش از این در سال ۲۰۱۶ خود تاکر اعلام کرده بود، هیچ علاقه‌ای برای حضور در این دنباله سینمایی ندارد.

کارگردان سری‌ گذشته این فیلم "فلیکس گَری گِرِی" بوده است و احتمالاً برای این قسمت نیز به خدمت گرفته خواهد شد. قسمت گذشته این فیلم با بودجه سه میلیون دلاری، بیش از ۲۸ میلیون دلار فروش داشته است.

 

هالیوود آیس کیوب خیابان جامپ شماره 21 و 22 فیلم جمعه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین