کد خبر: 35330 A

پربیننده‌ترین سریال جهان دوباره لو رفت

پربیننده‌ترین سریال جهان دوباره لو رفت

با تمام تدابیری که برای جلوگیری از لو رفتن سریال "بازی تاج و تخت" اندیشیده شده، باز هم بخش‌هایی از این سریال در فضای اینترنت منتشر شد.

ایران آرت: "بازی تاج و تخت" نامی است که این روزها بسیار می‌شنویم، سریالی محبوب که در چند سال اخیر علاقه‌مندان و مشتاقان بسیاری در جهان پیدا کرده است و از توزیع فصل پایانی آن چند هفته‌ای می‌گذرد. 

به گزارش خبرآنلاین، همواره خطری که سریال‌های پرطرفدار و محبوبی از این دست را تهدید می کند، لو رفتن قصه و یا بخش‌هایی از آن است که باعث افت طرفداران و دنبال کنندگانشان می‌شود، به همین منظور هم سازندگان "بازی تاج و تخت" برای فصل پایانی این سریال دو پایان مجزا در نظر گرفته‌اند تا در صورت لو رفتن داستان، قصه تازه‌ای برای مخاطبان داشته باشند. 

حال اما به نظر می‌رسد که با وجود تمام تدابیری که اندیشیده شد، بخش‌هایی از قسمت چهارم فصل آخر "بازی تاج و تخت" به طور غیرقانونی در فضای مجازی منتشر شده است، طبق اعلام ورایتی ویدئویی ۳۰ ثانیه‌ای از این قسمت چند ساعت قبل از پخش رسمی در فضای مجازی پخش شده است، این قسمت به یکی از جنگ‌های این سریال اختصاص داشت.

البته این ویدئو به سرعت از شبکه‌هایی چون یوتیوب و توئیتر حذف شد اما تصاویری از آن هنوز در حال دست به دست شدن در فضای مجازی است. گویا فصل آخر "بازی تاج و تخت" نمی‌تواند بدون آنکه بخشی از آن لو برود به پایان برسد، چرا که پیشتر هم این اتفاق درباره قسمت‌های قبلی این فصل به نوعی دیگر رخ داده بود.

 

بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین