کد خبر: 35344 A

بازسازی یک فیلم معروف پس از 30 سال

بازسازی یک فیلم معروف پس از 30 سال

دیوید ساموئل گویر نویسنده سه‌گانه "بتمن"، نسخه جدیدی از "برپاخیزان جهنم" را بازسازی می‌کند.

ایران آرت: فیلم سینمایی "برپاخیزان جهنم" به کارگردانی کلایو بارکر محصول سال ۱۹۸۷، توسط کمپانی اسپای گلس مدیا مجدداً بازسازی و احیا خواهد شد.

دیوید گویر نویسنده فیلم سینمایی "شوالیه تاریکی بر می‌خیزد" نیز به عنوان نویسنده و تهیه کننده در این فیلم سینمایی حضور خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کمپانی اسپای گلس مسئولیت تأمین مالی، پردازش و اکران و توزیع جهانی این فیلم سینمایی را بر عهده دارد. کیث لوین در تهیه کنندگی ساموئل گویر را همراهی خواهد کرد. ساخت قسمت جدید این فیلم سینمایی در روز دوشنبه توسط گری باربر، رئیس کمپانی اسپای گلس اعلام شد. او توضیح داد این فیلم در مضمون قسمت قبلی و در واقع نسخه تکامل یافته آن است که در سال ۱۹۸۷ اکران شد و شخصیت "سَرسوزنی" نقش اصلی این فیلم بود.

گویر به دلیل همکاری با کریستوفر نولان در نویسندگی سه گانه بتمن و همچنین فیلم مرد فولادی شناخته می شود. او علاوه بر این نویسندگی سه گانه فیلم سینمایی "تیغ" و حتی بازی ویدئویی محبوب "ندای وظیفه" را انجام داده است؛ در زمینه کارگردانی نیز فیلم ترسناک "متولد نشده" را در کارنامه دارد.

قسمت قبلی فیلم سینمایی "برپاخیزان جهنم" داستان زوج جوانی را روایت می‌کرد که به یک خانه بزرگ نقل مکان می‌کنند. در حالی که نمی دانند موجود عجیبی که ظاهری هیولا وار دارد، بالای این خانه زندگی می کند. این فیلم با اینکه تنها یک میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده بود، بیش از ۱۴ میلیون دلار به صورت جهانی فروش داشت.

 

هالیوود بتمن شوالیه برپاخیزان جهنم کلایو بارکر شوالیه تاریکی بر می خیزد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین