کد خبر: 35403 A

واکنش وکیل نوید محمدزاده به خبر دستمزد ۷ میلیاردی

واکنش وکیل نوید محمدزاده به خبر دستمزد ۷ میلیاردی

وکیل نوید محمدزاده، ضمن تکذیب شایعات دستمزد ۷ میلیاردی این بازیگر، اعلام کرد از سایت منتشر کننده این خبر شکایت کرده است.

ایران آرت: روزهای گذشته شایعاتی منتشر شد درباره دستمزد هفت میلیاردی نوید محمدزاده برای بازی در یک سریال‌ شبکه نمایش خانگی. خبری که از یک سایت و کانال تلگرامی آغاز شد و در بعضی روزنامه‌ها هم بازتاب داشت. 

پس از انتشار گسترده این خبر، سیدحسین روحانی، وکیل نوید محمدزاده در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: "پیرو انتشار  اخبار کذب در یک سایت و کانال تلگرامی در خصوص دستمزد نوید محمدزاده، ایشان به دلیل نشر اکاذیب جهت طرح شکایت علیه مدیرمسئول سایت هفت‌راه در دادسرای فرهنگ و رسانه اقدام نموده است.

به گزارش ایرا‌ن‌آرت، سریال "قورباغه" به کارگردانی هومن سیدی و با حضور نوید محمدزاده، صابر ابر، سحر دولتشاهی، نوید پورفرج و... به عنوان بازیگر ساخته می‌شود. 

پیشتر در برخی رسانه‌ها اعلام شده بود که محمدصادق رنجکشان سرمایه‌گذار فیلم‌های موفق "متری شیش و نیم" و "سرخپوست" و تئاتر موزیکال "بینوایان" سرمایه‌گذاری این سریال را برعهده دارد که رنجکشان این خبر را تکذیب کرد. 

محمد صادق رنجکشان طی اطلاعیه‌ای به باشگاه خبرنگاران جوان تاکید کرد هیچ نقشی در تولید و سرمایه گذاری مجموعه نمایشی "قورباغه" ندارد و از ابتدا حتی هیچ مذاکرانی برای مشارکت در این پروژه با وی صورت نگرفته است.

نوید محمدزاده محمدصادق رنجکشان قورباغه سریال قورباغه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین