کد خبر: 35484 A

رونمایی از فیلم کارگردان جنجالی از حبس بازگشته

رونمایی از فیلم کارگردان جنجالی از حبس بازگشته

"تابستان" به کارگردانی کریل سربرنیکوف از ۳۱ مه (۱۰ خرداد) به اکران درمی‌آید.

ایران آرت: "تابستان" به کارگردانی فیلم‌ساز جوان روس، کریل سربرنیکوف سال گذشته در بخش رقابت اصلی جشنواره کن به نمایش درآمد و حالا پس از وقفه‌ای یک‌ساله اکران می‎شود.

در اولین آنونس فیلم که به‌تازگی در فضای مجازی منتشر شده است، علاقه‌مندان به ایده اصلی "تابستان" پی می‌برند. داستان درباره زندگی موسیقی‌دان روس ویکتور تسوی است که در دهه ۱۹۸۰ ظهور کرد و در گروه موسیقی کینو درخشید. البته آنونس به طور طبیعی اطلاعات زیادی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و بیش‌تر هدف این بوده است که با اتکا به خود موسیقی ایجاد کنجکاوی شود.

هنروتجربه نوشت؛ جالب‌ترین موضوع درباره تولید فیلم این است که کارگردانش در حین حصر خانگی آن را به پایان رساند. سربرنیکوف از آن دست فیلم‌سازانی است که با دولت کشورش سر ناسازگاری دارد و به همین خاطر در میان تولید "تابستان" به خاطر کنایه‌هایش به پوتین و سایر سیاستمداران فعلی روسیه به جرم کلاهبرداری دو میلیون دلاری از سرمایه‌های دولتی دستگیر و در نهایت حبس خانگی شد.

به هر حال، او از خانه و بدون دسترسی به اینترنت توانست با استفاده از یادداشت‌ها و تمرین‌های قبلی صحنه‌های دیگری را برای فیلمش بگیرد و دست‌آخر تدوین را به پایان برساند.

"تابستان" از ۳۱ مه (۱۰ خرداد) به صورت محدود در سینماهای آمریکای شمالی به نمایش درمی‌آید.

 

روسیه فیلم سینمایی موسیقی هالیوود کریل سربرنیکوف سینمای روسیه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین