کد خبر: 35485 A

فیلم زندگی ستاره زن سینما به تصویر کشیده می‌شود/ ماجرای ۵ ازدواج

فیلم زندگی ستاره زن سینما به تصویر کشیده می‌شود/ ماجرای ۵ ازدواج

فیلم "جودی" آخرین روزهای زندگی جودی گارلند ستاره‌ سینما و موسیقی را به تصویر می‌کشد.

ایران آرت: تاکنون چندین فیلم بیوگرافیکال براساس زندگی «جودی گارلند» ستاره‌ی فراموش‌نشدنی هالیوود ساخته شده، از فیلم تلویزیونی «رنگین‌کمان: زندگی طوفانی جودی گارلند» که اولین روزهای ورود او به صنعت سرگرمی را به نمایش می‌گذاشت گرفته، تا مینی‌سریال نه چندان موفق «زندگی با جودی گارلند: من و سایه‌هایم»، اما فیلم جدید «روپرت گولد» تحت عنوان «جودی» (Judy) بخش‌های دیگری از زندگی این بازیگر و خواننده را ترسیم می‌کند. این فیلم بیوگرافیکال با بازی «رنی زلوگر» که برای فصل جوایز آینده در نظر گرفته شده، نگاهی می‌اندازد به سال‌های غریب زندگی گارلند.

داستان فیلم از زمستان سال ۱۹۶۸ آغاز می‌شود وقتی که «جودی گارلند» افسانه‌ای به لندن دهه‌ی ۶۰ می‌رود تا به مدت پنج هفته کنسرت‌هایی برگزار کند. این درحالی بود که ۳۰ سال از بازی او در «جادوگر شهر آز» می‌گذشت. صدای او شاید قدرت سابق را نداشت، اما نیروی نمایشی او رشد کرده بود.

همچنانکه جودی آماده‌ی این اجرا می‌شود،‌ با «میکی دینز» پنجمین همسر خود آشنا می‌شود. هواداران گارلند می‌دانند که این کنسرت چند ماه پیش از اوردوز او در لندن برگزار شد و فیلم گولد هم روزهای آخر زندگی این ستاره را دنبال می‌کند.

بر اساس گزارش سی نما، اوایل هفته‌ی گذشته زلوگر در مصاحبه با مجله‌ی People گفته بود که معتقد است این فیلم گارلند را به شکلی دیگر به مخاطبین معرفی می‌کند. او می‌گوید: «وقتی که از شخصیت یک فرد در شرایطی ویژه درک بهتری داشته باشید، در مقابل احساس میزان معینی از احترام و همدلی نمی‌توانید مقاومت کنید.»

پس از انتشار شایعه‌ی دیدار «لیزا مینلی» فرزند دختر گارلند با زلوگر، مینلی با ارسال متنی در فییسبوک نوشت: «من تاکنون نه با رنی زلوگر ملاقات کرده و نه با او صحبت کرده‌ام. نمی‌دانم این گزارش‌ها از کجا می‌آیند، اما فیلم جدیدی که در مورد جودی گارلند ساخته شده را نه تحریم می‌کنم و نه تصدیق.»

استودیوی رودساید و ال‌دی اینترتینمنت فیلم «جودی» را در تاریخ ۲۷ سپتامبر در آمریکا اکران می‌کنند.

 

هالیوود بازیگر زن جودی گارلند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین