کد خبر: 35506 A

گرگ وال استریت به تئاتر آمد

گرگ وال استریت به تئاتر آمد

خاطرات جوردن بلفورت مشهور به گرگ وال‌استریت به یک تئاتر تعاملی تبدیل شد.

ایران آرت: روزنامه گاردین خبر داد "گرگ وال استریت"، خاطرات شگفت‌انگیز سهامدار سابق و متقلب محکوم شده، جوردن بلورف، تبدیل به یک نمایش صحنه‌پردازی شده در ساختمان چهار طبقه در یک مکان مخفی در لندن شده است.

نقش بلفورت که برای تأمین مالی سبک‌زندگی ولخرجانه‌اش، متقبلانه اقدام به خرید و فروش سهام می‌کرد، لئوناردو دی کاپریو در اقتباس سینمایی مارتین اسکورسیزی ایفا کرده بود.

تسنیم به نقل از گاردین نوشت؛ نمایش به تئاتر‌روها اجازه می‌دهد یا یک معامله‌گر نادرست وال استریت در شرکت معتبر Stratton Oakmont شوند یا در  FBI برای بررسی فعالیت‌های غیرقانونی شرکت ثبت‌نام کنند.

از مخاطبان دعوت می‌شود تا "لباس رسمی آمریکایی دهه نود" را برای نمایش به تن کنند و می‌توانند صحنه را جستجو کنند که دارای یک رستوران، چند بار و حتی ماشین‌های گران‌قیمت است. این نمایش توسط الکساندر رایت کارگردانی شده است که نسخه عصر جاز او از "گتسبی بزرگ" اسکات فیتزجرالد به تماشاگران در طول اجرا نوشیدنی می‌داد.

تهیه‌کنندگان "گرگ وال استریت" لوئیس هارتسورن و بریان هوک گفته‌اند که راه بهتری برای روایت این داستان جز تئاتر تعاملی وجود ندارد. این نمایش نشان می‌دهد که "افراط‌گرایی سرمایه‌داری و رفتارهای افراطی و چگونگی وسواس پولی می‌تواند بشریت را به زانو درآورد... مهمانان ما می‌توانند انتظارات شگفت‌آور، دیدنی و کاملا مسخره‌ای داشته باشند."

مواد تبلیغاتی برای نمایش تازه بیان می‌کند که "بدبختی و تخریب در هسته داستان" وجود دارد؛ اما تیم تولیدکننده "متعهد به ایجاد یک محیط محترم و شاد برای مخاطبان و کارکنانش است."

بلیت "گرگ وال استریت" 59.95 تا 100 پوند ارزش دارد و برای بلیت‌های 10 و 25 پوندی آن برنامه قرعه‌کشی درنظر گرفته شده است. قرار است نمایش از 5 سپتامبر در یک مکان در مرکز لندن پیش‌نمایش داشته باشد.

 

لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو گرگ وال استریت تئاتر لندن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین