کد خبر: 35885 A

فرش قرمز پرستاره فیلم تارانتینو در کن/ دی‌کاپریو و برد پیت هم آمدند

فرش قرمز پرستاره فیلم تارانتینو در کن/ دی‌کاپریو و برد پیت هم آمدند

فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی کوئنتین تارانتینو برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درآمد.

ایران آرت: فیلم پرستاره "روزی روزگاری در هالیوود" به کارگردانی "کوئنتین تارانتینو" روز گذشته برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش آمد و ستارگان پرتعداد فیلم روی فرش قرمز حضور یافتند.

جمعی از درخشان‌ترین ستارگان هالیوود از جمله لئوناردو دی‌کاپریو، برد پیت، مارگو رابی و البته تارانتینو و همسرش ستاره‌های فرش قرمز فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" بودند. کامیلا مورون نامزد دی‌کاپریو هم برای اولین بار همراه با او روی فرش قرمز حضور یافت.

به گزارش‌ ایران‌آرت، نخستین واکنش‌ها به فیلم تارانتینو مثبت است و "روزی روزگاری در هالیوود" توانسته نظر منتقدین اکثر نشریات را جلب کند و اکنون طرفداران سینما بیش از پیش برای تماشای این فیلم لحظه‌شماری می‌کنند.

در ادامه نظر برخی از منتقدین سینما درباره فیلم جدید تارانتینو را می‌خوانید: 

استیو پوند (د رپ):یک تارانتینوی متفکر که سقف کن را منفجر می‌کند. "روزی روزگاری در هالیوود" فیلمی بزرگ، گستاخ، مضحک، خیلی طولانی و زمین بازی بزرگی برای فیلمسازش است تا به فرهنگ عامه قدیم شیفتگی بیمارگونه (فتیش) داشته باشد و این انحراف لذت بخش را به هنر فیلمسازی بیاورد.

رابی کالینز (دیلی تلگراف):"روزی روزگاری در هالیوود" ادای دین تارانتینو به شهر لس آنجلس در دوران پیش از منسون، مستی سینمای ناب است.

پیتر بردشاو (گاردین): کمدی سیاه درخشان تارانتینو "روزی روزگاری در هالیوود"، رستگاری پالپ فیکشنی را به  کابوس ریچارد منسون می‌برد:حیرت انگیز، هیجان انگیز است، فیلمبرداری جذابی  با سه رنگ اصلی نگاتیو از آبی آسمان تا غروب طلایی دارد.

جیسون گوربر (اسپلش فیلم): نوشتن از فیلم تارانتینو بدون لو دادن بسیاری از نقاط قوت داستان چالش برانگیزتر است. "روزی روزگاری در هالیوود" فیلمی است که بیشتر قدرتش را از غافلگیری‌ها به دست می‌آورد.

استودیوی سونی پیکچرز که ساعاتی پیش دومین تریلر فیلم را رونمایی کرده و روز گذشته پوسترهای جدید فیلم را منتشر ساخته بود، در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ "روزی روزگاری در هالیوود" را در آمریکا اکران می‌کند.

دی کاپریو و برد پیت و تارانتینو

photo_2019-05-22_08-40-28

2be0e9c42d012015957097e8879137cd

leonardo-dicaprio-brad-pitt-margot-robbie-hit-cannes-for-once-upon-a-time-in-hollywood-23

cannes-once-upon-a-time-in-hollywood-premiere-8

cannes-once-upon-a-time-in-hollywood-premiere-2

cannes-once-upon-a-time-in-hollywood-premiere-4

cannes-once-upon-a-time-in-hollywood-premiere-7

cannes-once-upon-a-time-in-hollywood-premiere-9

cannes-once-upon-a-time-in-hollywood-premiere-11

جشنواره فیلم کن برد پیت دی کاپریو مارگو رابی تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین