کد خبر: 36025 A

تصاویر دیده نشده از پشت صحنه "بازی تاج و تخت"

تصاویر دیده نشده از پشت صحنه "بازی تاج و تخت"

مجله اینترتینمنت ویکلی ۱۴ تصویر دیده نشده از پشت صحنه و خود سریال "بازی تاج و تخت" منتشر کرده است.

ایران آرت: عوامل و بازیگران "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) در شماره‌ی جدید مجله‌ی "اینترتینمنت ویکلی" با این سریال بلاک‌باستر وداع می‌کنند. مجله در این شماره در خصوص زوال "دنریس تارگرین" با "امیلیا کلارک" و "کیت هرینگتون" به گفتگو نشسته و مصاحبه‌ی کوتاهی با "آیزک همپستد رایت" پادشاه جدید وستروس و "سوفی ترنر" ملکه‌ی شمال ترتیب داده و ۱۴ تصویر دیده نشده از پشت صحنه و خود سریال منتشر کرده است.

"پیتر دینکلج" ستاره‌ی "بازی تاج‌وتخت" که یکی از درخشان‌ترین بازیگران سریال بود می‌گوید: "دلم برایش خیلی تنگ می‌شود. اما وقتش رسیده که فراموشش کنیم. سریال‌های زیادی وجود دارند که سال‌های طولانی در تلویزیون می‌مانند. باید به آثار جدید هم فرصت داده شود و تنها به این علت که سریالی پولساز است نباید ادامه یابد. [دن وایس و دیوید بنیاف شورانرهای سریال] آنقدر باهوش هستند که نگویند: "همه دارند پولدار می‌شوند پس بیایید ادامه دهیم." این بدترین کاری است که می‌توانید با اثری چنین خلاقانه انجام دهید. می‌دانم که گرفتن این تصمیم آسان نیست. این بهترین نقشی بود که بازی کرده‌ام."

game-of-thrones-farewell-ew-cover-10

به گزارش سی نما، بازیگران جوان‌تر سریال هم آماده‌ی وداع شده‌اند، به ویژه پس از صرف زمانی تا این حد دراز با نقش‌های خود. همان‌طور که "جان اسنو" به سمت "دیوار" عازم شد تا زندگی جدیدی آغاز کند، هرینگتون هم آماده‌ی شروعی دوباره است.

او می‌گوید: "هدف بازیگری این است که کمی شهرت و اعتبار کسب کنی – من دیگر به دنبال چنین چیزهایی نیستم. این آزادی را دارم که چیزهای جدید و دلخواه را امتحان کنم. مدیون دن و دیوید خواهم ماند. یادداشتی برایشان گذاشتم و گفتم: "دو آبجو و یک شغل به شما بدهکارم." این احساس کنونی من است."

game-of-thrones-farewell-ew-cover-8

کلارک می‌گوید: "این سریال زندگی من است. هر دری که به روی من گشوده شده به لطف این سریال بوده. هر تصمیم مهمی که در زندگی‌ام اتخاذ کرده‌ام واکنشی به این سریال بوده است."

game-of-thrones-farewell-ew-cover-6

game-of-thrones-farewell-ew-cover-12

game-of-thrones-farewell-ew-cover-11

game-of-thrones-farewell-ew-cover-9

game-of-thrones-farewell-ew-cover-4

game-of-thrones-farewell-ew-cover-3

game-of-thrones-farewell-ew-cover-5

game-of-thrones-farewell-ew-cover-14

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت میسی ویلیامز سوفی ترنر کیت هرینگتون پیتر دینکلیج
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین