کد خبر: 36048 A

همسر پولانسکی از تارانتینو شاکی شد

همسر پولانسکی از تارانتینو شاکی شد

همسر رومن پولانکسی به دلیل استفاده تارانتینو از نام این کارگردان انتقاد کرد.

ایران آرت: امانوئل سنیه، بازیگر فرانسوی و همسر رومن پولانسکی در یکی از صفحه‌های مجازی خود، تارانتینو را به خاطر آخرین فیلم او یعنی "روزی روزگاری در هالیوود" مورد انتقاد قرار داد.

بازیگر هلندی این فیلم به نام رافائل زاویروچا، نقش پوولانسکی و مارگو رابی هم نقش شارون تیت، همسر سابق رومن پولانسکی که در سال ۱۹۶۹ توسط گروه مانسون به قتل رسید را در این فیلم ایفا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت، سنیه البته اعلام کرد انتقاد او از شایستگی‌ها و ارزش‌های فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" نیست، اما معتقد است حضور پولانسکی در زمانی که دوباره پرونده اتهامات وی در سال ۱۹۷۰ به جریان افتاده است برای تارانتینو و بزرگترین استودیو هالیوود (سونی پیکچرز) پولسازی خواهد کرد و در واقع آن‌ها از داستان تراژدی و غم انگیز رومن پولانسکی به نفع خود استفاده می‌کنند و در عین حال در آمریکا تلاش می‌کنند که با اتهامات مختلف او را منفور کنند.

او همچنین در ادامه گفت:این فیلم در اصل خود، اثری ارزشمند است و من تنها با تصویر کلی که ارائه می‌دهد، مشکل دارم.

فیلم جدید تارانتینو مورد تشویق و تمجید بسیاری قرار گرفته و بسیاری از مخاطبان و سینما دوستان منتظر اکران تابستانی این فیلم سینمایی هستند. در عین حال عده‌ای نیز معتقد هستند که دیالوگ‌های بازیگر نقش رومن پولانسکی و به خصوص همسرش بسیار کم است و نباید به اندازه یک نقش اصلی همانند برد پیت و دی‌کاپریو دستمزد دریافت کند. تارانتینو نیز در فرش قرمز جشنواره کن در پاسخ به این انتقادها گفت که مارگور رابی در این فیلم ضربان قلب داستان محسوب می‌شود.

 

رومن پولانسکی کوئنتین تارانتینو تارانتینو امانوئل سنیه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین