کد خبر: 36097 A

پیشنهاد ویلم دفو برای بازیگر نقش بتمن

پیشنهاد ویلم دفو برای بازیگر نقش بتمن

پتینسون یکی از گزینه‌های احتمالی مت ریوز برای ایفای نقش بتمن در یک فیلم ابرقهرمانی در سال ۲۰۲۱ است و ویلم دفو هم از این گزینه استقبال می‌کند.

ایران آرت: استودیوی برادران وارنر هنوز به صورت رسمی "رابرت پتینسون" را به عنوان بتمن جدید معرفی نکرده، اما بازیگر "های لایف" در حال حاضر یکی از گزینه‌های نهایی بازی در این نقش است و می‌تواند جانشین "کریستین بیل" و "مایکل کیتون" شود. همانگونه که پیش از این در ۳۰نما خواندید، پتینسون برای بازی در فیلم "بتمن" به کارگردانی "مت ریوز" در حال مذاکره با استودیو است. این نقش پس از "عقیده" (Tenet) تازه‌ترین اثر "کریستفر نولان"می‌تواند مهمترین نقش دوران بازیگری پتینسون باشد.

پتینسون در هفته‌های گذشته به کن رفت تا در مراسم اکران فیلم "فانوس دریایی" (The Lighthouse) به کارگردانی "رابرت اگرز" حضور پیدا کند. از بازی پتینسون و همبازی‌اش "ویلم دافو" در درام روانشناسانه‌ی اگرز بسیار تمجید شد تا از هم‌اکنون این دو از مدعیان کسب اسکار باشند.

به گزارش سی نما، پتینسون در مصاحبه با خبرنگاران از پاسخ به پرسش‌هایی که در مورد "فانوس دریایی" نبودند امتناع می‌کرد، اما دافو یکی از حامیان انتخاب پتینسون در در نقش بتمن بود. او در مصاحبه با ورایتی انتخاب همبازی‌اش را به عنوان بتمن بعدی تأیید نمی‌کند اما می‌گوید پتینسون یکی از مهم‌ترین خصوصیات ظاهری بتمن یا "بروس وین" را داراست.

دافو می‌گوید: "او چانه‌ای قوی دارد. این هم بخشی از شخصیت است. شما می‌توانید کسی را نام ببرید که با چانه‌ای نحیف نقش بتمن را بازی کرده باشد؟ فکر نمی‌کنم."

robert-pattinson-batman-header

"ویلم دافو" سابقه‌ی بازی در آثار اقتباس شده از کتاب‌های مصور را دارد و در فیلم "مرد عنکبوتی" محصول ۲۰۰۲ نقش "گرین گابلین" را ایفا کرده است. اخیراً نیز در فیلم "آکوامن" به کارگردانی "جیمز وان" ظاهر شد و در مصاحبه‌هایش از لذت بازی در آن سخن گفت. بازگشت او به قسمت بعدی "آکوامن" هنوز قطعی نیست.

داستان "فانوس دریایی" در مورد دو نگهبان فانوس دریایی پیر و جوان در منطقه‌ای دور افتاده است که به سرشان می‌زند و دیوانه می‌شوند. استودیو A24 تاریخ اکران عمومی این فیلم را مشخص نکرده است.

براران وارنر قرار است فیلم "بتمن" ریوز را در تاریخ ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ روی پرده ببرد.

 

بتمن مت ریوز ویلم دفو ویلم دافو رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین