کد خبر: 36127 A

مارال فرجاد از پایان غافل‌گیرکننده "برادر جان" گفت

مارال فرجاد از پایان غافل‌گیرکننده "برادر جان" گفت

مارال فرجاد می‌گوید: پایان سریال "برادر جان" مثل هیچ سریالی نیست و ما را به عنوان بازیگر هم غافل‌گیر کرده است.

ایران آرت: مارال فرجاد بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص نحوه حضورش در سریال رمضانی "برادر جان" گفت: این سریال دومین همکاری من با "سعید نعمت الله" است، پیش از این من در سریال "خواب‌زده" افتخار همکاری با وی را داشتم و به همین واسطه با نظر "محمدرضا آهنج" به این سریال نیز اضافه شدم.

وی درباره روند صعودی خود در عرصه بازیگری طی دو سال گذشته افزود: من طی سالهای اخیر تمام تمرکزم روی تئاتر بوده است، در این بین سریال هم پیشنهاد می‌شد اما به واسطه مشغولیتم با تئاتر سعی می‌کردم در هر اثری حضور پیدا نکنم، به عنوان مثال یکی از همان آثاری که به دلیل کیفیت بالا قبول کردم سریال "رهایم کن" بود که در آن با امین تارخ همبازی بودم.

بازیگر سریال "رهایم کن" در گفتگو با خبرگزاری میزان درباره استقبال دو سریال رمضانی خود طی دو سال گذشته افزود: خوشحالم که طی دو سال گذشته این اتفاق برای من افتاده است، به هر ترتیب مردم همواره از آثار رمضانی استقبال می‌کنند اما خوشبختانه دو سریالی که طی دو سال گذشته به قول معروف گل کرده‌اند آنهایی بوده که من در آنها به ایفای نقش پرداختم.

 

2126822_462

فرجاد یکی از دلایل اصلی موفقیت برادرجان را محیط آرام تیم تولید دانست و اضافه کرد: برای من بازیگر حضور در محیطی آرام و بدون تنش بسیار با اهمیت است. محمدرضا آهنج پشت صحنه به شدت امن و آرامی را برای بازیگران به وجود آورده بود و از طرفی تمامی تعهدات مالی پروژه هم به موقع پرداخت می‌شد و همین عاملی بود تا تمامی تمرکز گروه روی کیفیت هر چه بهتر اثر باشد.

وی درباره انتخاب بازیگران سریال "برادر جان" اذعان کرد: پیش از این در تمرینات یک اثر نمایشی با حسام منظور همکاری داشتم که متاسفانه روی صحنه نرفت، حسام منظور از تئاتر آمده و بازیگر توانمندی است، در کل از نظر من یکی از نقاط قوت برادرجان چیدمان درست بازیگران است، بازیگرانی که اکثریت از تئاتر آمده اند و همین باعث شده نقش‌ها بهتر درک و بازی شوند.

2126823_674

بازیگر فیلم "جاودانگی" در همین رابطه تصریح کرد: خوشبختانه انتخاب بازیگران سریال برادرجان تنها به دلیل معروفیت و یا داشتن فالوور زیاد انتخاب نشدند و تنها به بازیگر بودن آنها توجه شد.

وی در خصوص استقبال مردمی از سریال "برادر جان" ادامه داد: استقبال مردم از برادرجان برای من شگفت آور و تعجب برانگیز است، مردم به شدت این سریال را دوست دارند و من هر جا می‌روم صحبت از برادرجان است و همه با آن ارتباط برقرار کرده‌اند.

بازیگر نمایش "محبوبه ها" درباره تجربه بازی کنار پدرش در سریال "برادر جان" افزود: بازی کنار پدر همیشه برای من شگفت انگیز، زیبا و پر از احساس خوب است، حتی سعید نعمت الله در این سریال لطف کرد و سکانسی را برای من و پدر نوشت تا به یادگار برایمان بماند، بازی کنار پدر همیشه برای من جذاب است.

فرجاد درباره ادامه داستان سریال "برادر جان" خاطرنشان کرد: ادامه و پایان سریال برادرجان به هیچ وجه مانند سریال‌هایی که تاکنون دیده‌ایم نیست زیرا نعمت الله به نحوی سریال می‌نویسد که حتی ما به عنوان بازیگر هم همواره شگفت زده و غافلگیر می‌شویم، به عنوان مثال در صحنه بازی من با حنیف این اتفاق برای خودم افتاد، من نمی‌توانم داستان را لو بدهم اما مطمئن باشید پایان برادرجان مثل هیچ سریالی نیست.

 

مارال فرجاد حسام منظور برادر جان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین