کد خبر: 36152 A

تازه‌ترین عکس‌ها از فصل سوم سریال "چیزهای عجیب"

تازه‌ترین عکس‌ها از فصل سوم سریال "چیزهای عجیب"

فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" در ۸ قسمت تولید شده و پخش آن از ۱۳ تیر آغاز می‌شود.

ایران آرت: در طول هفته گذشته شاهد انتشار پوسترهای جدیدی از شخصیت‌های فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" توسط شبکه نت‌ فلیکس بودیم و همچنین تبلیغ کوکا کولا اختصاصی که این سریال بود نیز منتشر شد تا هفته خوبی برای طرفداران این سریال سپری شود.

اکنون تصاویر و اطلاعاتی از سریال "چیزهای عجیب" 3 منتشر شده است. به‌تازگی مجله انترتینمنت ویکلی تصاویر جدیدی از فصل سوم این سریال منتشر کرده که در یکی از دو تصویر جدید این سریال، شاهد حضور الون و مایک هستیم و در تصویر دیگر داستین و استیو هرینگتون نیز حضور دارند. 

علاوه بر این تصاویر، اطلاعات جدیدی از فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" نیز منتشر شده است. مت دافر در مورد ساخت فصل سوم و اهداف و برنامه‌های او و راس، برادرش توضیح داد. او گفت:"ما می‌خواستیم که فصل اتفاقات سریال را تغییر دهیم. این فصل در طول فصل تابستان و پیش از بازگشایی مدارس آغاز خواهد شد. بچه‌ها در حال بزرگ شدن هستند و این می‌تواند باعث ایجاد آشفتگی، تنش و موارد ناراحت کننده بسیاری شود و آیا آن‌ها قادر خواهند با بزرگ شدن، کودکی خود را حفظ کنند؟"

2

به گزارش زومجی، در طول اولین تریلر سریال "چیزهای عجیب3"  که در اواخر سال گذشته منتشر شد، شاهد آن بودیم که مایک گفت که دیگر آن‌ها بچه نیستند و ظاهرا دوران بلوغ او آغاز شده است. در واقع کودکان هاوکینز در حال بزرگ شدن هستند و دیگر آن کودکان دو فصل قبل نخواهند بود. مت دافر در ادامه به طرفداران یادآوری کرد که با وجود تمامی تغییرات شخصیتی شخصیت‌های سریال، مایند فلایر همچنان تهدید بزرگی برای هاوکینز است.

او گفت: "شهر اتفاقات سریال هنوز مکان بسیاری از حملات در بین دو بعد از دنیا است. با اینکه الون دروازه را بسته است، اما مایند فلایدر هنوز در دنیای وارونه زندگی می‌کند. او راه دیگری را برای ورود به هاوکینز پیدا خواهد کرد و او تنها نیاز به زمان بیشتری دارد."

3

در یک مقاله دیگر، راس و مت دافر وعده دادند که فصل سوم سریال "چیزهای عجیب"، سرگرم کننده‌ترین فصل این سریال تا به امروز بوده است. این دو برادر در ادامه گفتند: علاوه بر صحنه‌های سرگرم کننده، شاهد صحنه‌های ترسناک با تنش بیشتر نیز هستیم. این فصل ترکیبی از لحن‌های مختلف است و ما فکر می‌کنم که این فصل واقعا از دو فصل دیگر متمایز خواهد بود.

علاوه بر تمرکز روی روابط هاپر و جویس، شاهد صحنه‌های مشترک بیشتری بین استیو و داستین در مقایسه با فصل دوم خواهیم بود. فصل سوم سریال "چیزهای عجیب" در ۸ قسمت تولید شده و در تاریخ ۴ جولای ۲۰۱۹ (۱۳ تیر ۱۳۹۸) از شبکه نتفلیکس (Netflix) منتشر خواهد شد.

4

هالیوود چیزهای عجیب میلی بابی براون سریال پربیننده چیزهای عجیب 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین