کد خبر: 36199 A

نیکول کیدمن با سهره در راه سینماها/عکس

نیکول کیدمن با سهره در راه سینماها/عکس

استودیوی برادران وارنر فیلم "سهره" را در تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال اکران می‌کند.

ایران آرت: جان کرولی» کارگردان فیلم «بروکلین» با اقتباس پرستاره‌ای از رمان «دانا تارت» به سینما بازگشته است.

استودیو برادران وارنر سال گذشته با «ستاره‌ای متولد شده است» به کارگردانی «بردلی کوپر» به موفقیت‌های قابل توجهی در گیشه دست پیدا کرد، بنابراین باز هم در پی آن است که با «سهره» (The Goldfinch) پاییز آینده موفقیت‌های سال گذشته را تکرار کند.

در اقتباس سینمایی از رمان برنده‌ی پولیتز «دانا تارت» با کارگردانی «جان کرولی» بازیگران صاحب نامی چون «نیکل کیدمن»، «انسل الگورت»، «سارا پولسن»، و «جفری رایت» ایفای نقش می‌کنند.

به گزارش سی نما، داستان فیلم در مورد «تئودور دکر» است که در کودکی از یک حادثه‌ی بمب‌گذاری تروریستی در یک موزه‌ی هنری نجات می‌یابد – حمله‌ای که به مرگ مادرش می‌انجامد. او از آن روز به بعد باید با پدر بی‌عاطفه‌اش در لس آنجلس زندگی کند و بعدها وارد دنیای جعل آثار هنری شود.

الگورت ماه گذشته در سینماکان در خصوص عامل جذابیت این پروژه گفته بود: «کتاب را خواندم و دیدم که داستانی تأثیرگذار و بسیار عالی روایت می‌کند. سپس شنیدم که می‌خواهند فیلمی براساس آن بسازند با کارگردانی «جان کرولی» و فیلمبرداری «راجر دیکینز» که به تازگی با «بلید رانر» جایزه‌ی اسکار گرفته بود. مطمئن بودم که آن‌ها می‌توانند لحن کتاب «دانا تارت» را درآورند، و این اهمیت بسیاری داشت.»

الگورت در ادامه می‌گوید: «امیدوارم مردم خودشان را در داستان بیابند، و امیدوارم که هر چیزی که مردم را به کتاب جذب کرده به سمت فیلم هم جذب کند. به نظر من جذب خواهند شد زیرا آن‌ها در به تصویر کشیدن لحن کتاب و روایت این داستان فوق‌العاده عمل کرده‌اند.»

the-goldfinch-ansel-elgort-nicole-kidman

آخرین فیلم کرولی تحت عنوان «بروکلین» (Brooklyn) با بازی «سرشا رونان» سه نامزدی اسکار از جمله بهترین فیلم، بهترین بازیگری و بهترین فیلمنامه‌ی اقتباسی را دریافت کرد. «پیتر استراگن» نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی «بندزن خیاط سرباز جاسوس» اقتباس از رمان تارت را برعهده داشته است. همانگونه که الگورت اشاره می‌کند دیکینز پس از «بلید رانر ۲۰۴۹» تا کنون پروژه‌ای را فیلمبرداری نکرده است.

استودیوی برادران وارنر فیلم «سهره» را در تاریخ ۱۲ سپتامبر امسال اکران می‌کند. برای مشاهده تریلر به صفحه فیلم مراجعه کنید.

 

نیکول کیدمن فیلم سهره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین