کد خبر: 36214 A

آرنولد کاپیتان شهامت شد

آرنولد کاپیتان شهامت شد

آرنولد شوارتزنگر در آخرین پروژه استن لی به‌عنوان صداپیشه حضور دارد.

ایران آرت: جینیوس برندز روز گذشته اعلام کرد که یک سریال انیمیشن "ابرقهرمان کودکستان" (Superhero Kindergarten) آخرین پروژه‌ای خواهد بود که "استن لی" پیش از مرگش در نوامبر سال ۲۰۱۸ در تولید مشارکت کرده است. در این سریال "آرنولد شوارتزنگر" در نقش "کاپیتان شهامت" (Captain Courage) صداپیشگی می‌کند. این شخصیت به عنوان مربی کودکستان، تمام عمر خود را صرف آموزش ابرقهرمانان جوان کرده است.

شوراتزنگر در مصاحبه با "بیزینس اینسایدر" می‌گوید از سال‌ها قبل با لی ملاقات کرده بود تا پروژه‌ای مشترک کلید بزنند. "ابرقهرمان کودکستان" حاصل علاقه‌ی لی به کمدی "پلیس کودکستان" (Kindergarten Cop) شوارتزنگر در سال ۱۹۹۰ و تمایل خود بازیگر به ساخت دنباله‌ای برای آن فیلم است.

شوارتزنگر می‌گوید: "همکاری برای ادامه دادن میراث هنری استن بوسیله‌ی معرفی این گروه جدید ابرقهرمان کودکستانی سراسر دنیا باعث افتخار من است. "ابرقهرمان کودکستان" نه تنها حاوی اکشن و کمدی، بلکه درس‌‌هایی ارزشمند است. چیزی سبب مباهات من می‌شود این حقیقت است که من نه تنها به کودکان آموزش‌ می‌دهم چگونه از قدرت‌هایشان استفاده کنند، بلکه درس‌هایی ارزشمند به کودکان سراسر دنیا در مورد تندرستی، ورزش و تغذیه می‌آموزم."

به گزارش سی نما، "اندی هیوارد" مدیر عامل "جینیوس برندز" تأیید کرده است که "استن لی" در تمامی اپیزودهای سریال حضور کوتاهی خواهد داشت و سنت همیشگی خود در "دنیای سینمایی مارول" را ادامه می‌دهد. شوراتزنگر تهیه‌کنندگی این سریال انیمیشن را نیز برعهده دارد.

هیوارد می‌گوید: "استن آرنولد را نه تنها به عنوان یک بازیگر، بلکه به عنوان یک قهرمان به طرق مختلف دوست داشت و تحسین می‌کرد و همیشه او را برای این نقش در نظر داشت."

پیش از آنکه "ابرقهرمان کودکستان" از تلویزیون پخش شود، شوارتزنگر پاییز آینده در "ترمیناتور: سرنوشت تلخ" (Terminator: Dark Fate) پارامونت دیده خواهد شد. این فیلم با بازی "لیندا همیلتون" و "مکنزی دیویس" در تاریخ ۱ نوامبر روی پرده می‌رود.

 

هالیوود آرنولد شوارتزنگر استن لی ابرقهرمان کودکستان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین