کد خبر: 36255 A

پایان یک سریال پرطرفدار پس از شش فصل

پایان یک سریال پرطرفدار پس از شش فصل

با اعلام شبکه اچ‌بی‌او پرونده سریال "سیلیکون ولی" با فصل ششم بسته می‌شود

ایران آرت: شبکه‌ی HBO شب گذشته تأیید کرد که فصل ششم "دره‌ی سیلیکون" (Silicon Valley) آخرین فصل سریال خواهد بود. فصل ششم این سریال که هم اکنون مراحل پیش تولید را پشت سر می‌گذارد مشتمل بر هفت اپیزود خواهد بود و اواخر سال جاری میلادی روی آنتن می‌رود.

"مایک جاج" و "الک برگ" شورانرهای سریال می‌گویند: ""دره‌ی سیلیکون" جدا از شغل، نقطه‌ی عطف زندگی ما بود. به شدت دلتنگش می‌شویم، اما همیشه اجازه داده‌ایم "پاید پایپر" مسیر را انتخاب کند، و به نظر می‌رسد که فصل ششم باید فرجام این سریال باشد. تا ابد مدیون بازیگران، عوامل و همکاران بی‌نظیرمان در شبکه‌ی HBO سریال خواهیم بود."

بر اساس گزارش سی نما، شایعه‌ی پایان سریال وقتی قوت گرفت که تولید فصل ششم با تأخیر مواجه شد. علت این تأخیر آغاز سریال "بری" (Barry) با نویسندگی برگ بود. تمامی فصل‌های قبلی "دره‌ی سیلیکون شامل ۱۰ اپیزود می‌شدند و بین مارس تا اواخر آپریل روی ایر می‌رفتند. این سریال در آپریل ۲۰۱۸ برای فصل ششم تمدید شد.

"کیسی بلویز" مدیر برنامه‌سازی شبکه‌ی HBO فوریه‌ی گذشته اعلام کرده بود: "طبیعتاً وقتی سریالی تا شش فصل ادامه پیدا کند، باید در این باره بحث کرد که چه میزان از داستان روایت شده و آیا قرار است باز هم ادامه پیدا کند؟ بنابراین ما با سازندگان در این موارد صحبت کرده‌ایم. از هر تصمیمی که اتخاذ کنند حمایت می‌کنیم، اما مانند سریال "ویپ"، به [تهیه‌کنندگان] واگذارش می‌کنیم و نظرشان را جویا می‌شویم. باید با نویسندگان جلساتی برگزار کنند و ببینند بهترین راه چیست."

سریال نامزد امی "دره‌ی سیلیکون" به نویسندگی "مایک جاج"، "جان آلتسشولر" و "دیو کریسکی"، نگاهی طنز می‌اندازد به وضعیت امروزی شرکت‌های بزرگ تکنولوژی در "دره‌ی سیلیکون". در این مجموعه "توماس میدلدیچ" در نقش "ریچارد"، "کمیل نانجیانی" در نقش "دینش"، "زک وودز" در نقش "جارد"، "مارتین استار" در نقش "گیلفویل"، "آماندا کرو" در نقش "مونیکا"، "جیمی او. یانگ" در نقش "جیان-یانگ"، "سوزان کرایر" در نقش "لوری بریم"، "مت راس" در نقش "گیوی بلسون" و "جاش برنر" در نقش "بیگ هد" ایفای نقش کرده‌ند. "کریستفر ایوان ولچ" نیز در فصل اول در نقش "پیتر گرگوری" بازی کرد و "تی. جی. میلر" تا فصل چهارم و جدایی جنجالی‌اش در نقش "ارلیک باکمن".

 

سریال اچ بی او سریال پربیننده سیلیکون ولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین