کد خبر: 36360 A

رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در آستانه شکسته شدن

رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ در آستانه شکسته شدن

به احتمال فراوان رکورد پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینماهای جهان تا چند روز آینده شکسته خواهد شد.

ایران آرت: «انتقام‌جویان: دست آخر» (Avengers: Endgame) گام دیگری به سمت رکورد «آواتار» به عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ برداشت. «انتقام‌جویان: دست آخر» در حال حاضر با ۲.۷۱۳ میلیارد دلار دومین فیلم پرفروش تاریخ بوده و از «تایتانیک» به کارگردانی «جیمز کامرون» عبور کرده است. به گزارش سی نما، «آواتار» کامرون هنوز با رکورد ۲.۷۸۸ میلیارد دلاری پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شناخته می‌شود و ۷۵ میلیون دلار با «دست آخر» فاصله دارد.

«انتقام‌جویان: دست آخر» در هفته‌های گذشته از رکورد فروش داخلی «آواتار» گذر کرده و تا هفته‌ی گذشته به رکورد فروش داخلی ۸۰۰ میلیون دلاری رسیده بود. این درحالی است که «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» با ۹۳۶.۶ میلیون دلار همچنان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ آمریکای شمالی است.

برادران روسو کارگردانان «دست آخر» در واکنش به موفقیت‌های فیلم در گیشه گفتند: «ما برای «انتقام‌جویان: دست آخر» با جان و دل کار کردیم، به این امید که داستانی الهام‌بخش برای مخاطبین سراسر دنیا روایت کنیم.خانواده‌ی عوامل و بازیگران فیلم افتخار می‌کند که «حماسه‌ی بی‌نهایت» را به پایان رسانده است. از «کوین فایگی» و دیگر مدیران مارول و دیزنی و هواداران بی‌نظیر سراسر دنیا قدردانی می‌کنیم.»

فیلم «کاپیتان مارول» در هفته‌ی گذشته با کیفیت‌های بلو-ری منتشر شد و انتظار می‌رود «دست آخر» اواسط مردادماه به صورت دیجیتالی و بلو-ری عرضه شود.

«مرد عنکبوتی: دور از خانه» با بازی «تام هالند» و «جیک جیلنهال» آخرین فیلم در فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است که در تاریخ ۲ جولای امساس روی پرده می‌رود.

 

هالیوود آواتار انتقام جویان انتقام جویان: پایان بازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین