کد خبر: 36363 A

خبرهای جدید هریسون فورد از بازسازی "ایندیانا جونز"

خبرهای جدید هریسون فورد از بازسازی "ایندیانا جونز"

هریسون فورد در بازدید از پارک موضوعی جدید دیزنی خبرهای جدیدی از بازسازی "ایندیانا جونز" داد.

ایران آرت: هریسون فورد که از پارک موضوعی جدید دیزنی با عنوان "جنگ ستارگان: لبه کهکشان" دیدار کرد در یک کلمه این فضا را "باورنکردنی" توصیف کرد.

وی که در نقش هان سولو در مجموعه "جنگ ستارگان" ظاهر شده، گفت فکر می‌کند این مجموعه که در قالب یک پارک موضوعی فراهم آمده خیلی کامل‌تر از آن چیزی است که در فیلم‌های این مجموعه به کار رفته است.

3145473

به گزارش مهر به نقل از ورایتی، فورد درباره بازسازی یکی دیگر از فیلم‌های مشهورش یعنی "ایندیانا جونز" هم صحبت کرد و گفت از نظر او این مجموعه بیشترین توجه را در میان آثار اسپیلبرگ به خودش جلب کرده و معتقد است فیلمبرداری آن باید همین هفته آینده شروع شود.

وی افزود: منتظرش هستم. همه چیز جور می‌شود.

هریسون فورد از صداپیشگان انیمیشن "زندگی پنهان حیوانات خانگی" هم بوده و در قسمت دوم این انیمیشن حضور دارد و در نخستین صداپیشگی خودش در نقش "روستر" نترس‌ترین سگ محله صحبت کرده است.

وی درباره این انیمیشن هم گفت: خیلی بامزه بود. راحت بود. آنها بیشتر کارها را انجام داده بودند و من واقعاً از بودن در این مجموعه لذت بردم و واقعاً از کیفیت کارها کیف کردم.

هریسون فورد هفته پیش در مصاحبه‌ای تلویزیونی درباره نقش اسطوره‌ای ایندیانا جونز خود صحبت کرد و گفت هیچکس جز خودش این نقش را بازی نخواهد کرد و اگر او نباشد این شخصیت می‌میرد.

قسمت پنجم "ایندیانا جونز" سال ۲۰۲۱ راهی سینماها می‌شود و هریسون فورد و اسپیلبرگ در این پروژه حضور دارند.

فورد نخستین بار سال ۱۹۸۱ در نقش شخصیت ایندیانا جونز ظاهر شد و در سه دنباله بعدی آن نیز نقش‌آفرینی کرد.

پارک موضوعی جدید کمپانی دیزنی با نام "جنگ‌های ستاره‌ای؛ لبه کهکشان" به تازگی برای علاقه‌مندان مجموعه فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای افتتاح شد.

این پارک موضوعی در شهر آناهایم کالیفرنیا واقع شده است و دربرگیرنده یک نمونه دقیق از فضاپیمای فالکون هزاره (میلینیوم فالکون) است. این فضاپیما با گنجایش ۶ نفر به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا حضور در این فضاپیما را به شخصه تجربه کنند.

پارک موضوعی جدید دیزنی ۵.۷ هکتار مساحت دارد و در مراسم افتتاح آن جورج لوکاس، هریسون فورد، مارک همیل و بیلی دی ویلیامز حضور یافتند.

 

هالیوود هریسون فورد جنگ ستارگان ایندیانا جونز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین