کد خبر: 36398 A

خانم بازیگر پری سرگردان شد/ عکس

خانم بازیگر پری سرگردان شد/ عکس

اورلاندو بلوم در نقش یک کارآگاه بازی می‌کند و کارا دلوین در نقش یک پری سرگردان.

ایران آرت: آمازون با تولید عناوینی چون "جک رایان" و یا "ارباب حلقه‌ها" سعی دارد نگاه‌ مخاطبین را به سمت خود معطوف کند. اما پیش از اقتباس تلویزیونی پرخرجی از کتاب‌های "جی.آر.آر. تالکین"،‌ این شبکه‌ی اینترنتی یک سریال فانتزی دیگر منتشر خواهد کرد.

آمازون دوشنبه شب اعلام کرد که سریال درام فانتزی "کارناوال رو" (Carnival Row) با بازی "ارلاندو بلوم" و "کارا دلوین" روز جمعه ۳۰ آگوست عرضه می‌شود. اولین تیزر و پوستر سریال نیز برای آشنایی مخاطبین با حال و هوای این مجموعه‌ی نئو-نوآر منتشر شده که از این صفحه قابل مشاهده است.

بلوم در این سریال نقش یک کارآگاه انسان به نام "رایکرافت فیلوستریت" ملقب به "فیلو" ایفای نقش می‌کند که آخرین پرونده‌ای که به او می‌سپارند شامل قتل‌های مخوفی می‌شود. او در منطقه‌ای به نام "کارناوال رو" ساکن است، پناه‌گاهی که برای موجودات افسانه‌ای آواره و فراری از سرزمین‌های خود که شمارشان در حال افزایش است در نظر گرفته شده.

Carnival-Row-Official-Teaser-1024x576

به گزارش سی نما، این موجودات حق زندگی، عشق‌ورزی و پرواز آزادانه ندارند و باید قوانین سختی را رعایت کنند. یکی از این مخلوقات یک پری سرگردان به نام "ونیت استونماس" با بازی دلوین است که با فیلو پیوندی خطرناک برقرار می‌کند، اما از طرف دیگری رازی در سینه نهفته دارد که ممکن است دنیایش را تهدید کند.

در "کارناوال رو" علاوه بر بلوم و دلوین، "دیوید گیسی" در نقش "آگریوس" ثروتمند، "کارلا کروم" در نقش پری شاعر "تورمالین"، "ایندریا وارما" در نقش "پایتی برک‌اسپیر" یکی از اعضای خانواده‌ی بانفوذ شهر "بورگو" و "تامزین مرچنت" در نقش زن جوانی به نام "ایموجن اسپرنروز" بازی می‌کنند.

این سریال به نویسندگی "تراویس بیچام" و "رنی اچوریا" در استودیوی لجندری تلویژن تولید شده و تهیه‌کنندگی آن را "مارک گاگنهایم"، تراویس، بلوم و اچرویا برعهده دارند. فیلمنامه‌ی "قتل در کارناوال رو" به نویسندگی بیچام در سال ۲۰۰۵ در فهرست سیاه هالیوود قرار داشت.

"کارناوال رو" که تماماً در کشور جمهوری چک فیلمبرداری شده، در تاریخ ۳۰ آگوست ۲۰۱۹ از طریق سرویس آمازون منتشر می‌شود.

 

هالیوود آمازون کارا دلوین اورلاندو بلوم سریال کارناوال رو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین