کد خبر: 36407 A

خداحافظی کریس همسورث با بازیگری

خداحافظی کریس همسورث با بازیگری

ستاره فیلم‌های "انتقام‌جویان" و "مردان سیاهپوش" پس از یک دوره پرکاری در سینما قصد دارد مدتی با بازیگری خداحافظی کند.

ایران آرت: کریس همسورث بازیگر فیلم‌های "انتقام‌جویان: آخر بازی" و "مردان سیاهپوش: بین‌المللی" تا پایان سال ۲۰۱۹ در هیچ فیلمی بازی نخواهد کرد. پس از تقویم کاری شلوغی شامل فیلمبرداری "ثور: رگنراک" و سپس  "انتقام‌جویان: جنگ ابدیت" و "آخر بازی" و "مردان سیاهپوش"، حالا تقویم کاری همسورث آزاد شده و او می‌تواند زمانی را به خانواده‌ی خودش اختصاص دهد. 

به گزارش سینماگیمفا به نقل از کامیک بوک، همسورث در مصاحبه‌ای گفته است: احتمالا امسال دیگر در فیلمی بازی نکنم. فقط می‌خواهم در خانه و کنار بچه‌هایم باشم. آن‌ها در سنین خیلی مهمی هستند. آن‌ها بیشتر از گذشته متوجه حضور نداشتن من در خانه می‌شوند. پس امسال احتمالا در هیچ پروژه‌ای شرکت نکنم. البته یک کنفرانس تبلیغاتی و مراسم امضا دادن به طرفداران دارم، اما بیشتر در خانه خواهم بود. اگر به ده سال قبل برگردیم و از من بپرسید آرزویم چیست، این دقیقا آرزوی من است. حالا می‌توانم در خانه نشسته، از کارهایم لذت ببرم و فعلا دنبال هیچ فیلمی نباشم.

در مصاحبه‌ی دیگری، همسورث توضیح داد حالا در نقطه‌ای از دوران حرفه‌ای خودش قرار دارد که می‌تواند کارهای خودش را انتخاب کرده و در برخی از آن‌ها مثل Star Trek 4 "استار ترک ۴" حضور پیدا نکند. او در این باره گفته: به نظرم دلیلی نداشت دوباره وارد آن فرنچایز شوم. دوست ندارم از چیزی که قرار است بازی کنم ناراضی باشم.

همسورث در "انتقام‌جویان:پایان بازی" داستان قهرمان دنیای سینمایی مارول خودش یعنی ثور را به یک پایان رساند، اما گفته مایل است دوباره نقش خدای تندر را بازی کند. او در این باره گفته: "صادقانه بگویم دوست دارم هنوز این نقش را بازی کنم. هنوز نمی‌دانم نقشه چیست. به نظرم ما شخصیت کاملا متفاوتی را معرفی کردیم. از مسیری که پیش روی او قرار گرفته خیلی هیجان‌زده هستم. اما اگر قرار باشد دیگر این نقش را بازی نکنم، از این ویژگی‌ها در شخصیت‌های دیگر استفاده خواهم کرد."

ثور آخرین بار همراه نگهبانان کهکشان در حال ترک زمین دیده شد. همسورث مایل است ثور را به یکی از آزگاردی‌های کهکشان تبدیل کند. همسورث در این باره گفته: "من دوست دارم دوباره نقش این شخصیت را بازی کنم. من عاشق او هستم – مخصوصا اگر قرار باشد کار منحصر به فردی با او انجام بدهم. به نظرم سه فیلم آخری که در آن‌ها این نقش را بازی کردم خیلی متفاوت بودند. شخصیت ثور کاملا در این سه فیلم تغییر کرده بود. من هنوز نمی‌دانم فیلمبرداری  "نگهبانان کهکشان ۳" چه زمانی آغاز خواهد شد، اما دوست دارم با آن‌ها همکاری کنم. آزگاردی‌های کهکشان. شاید این کار بعدی من باشد."

 

کریس همسورث انتقام جویان: پایان بازی مردان سیاهپوش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین