کد خبر: 36468 A

حمایت شهاب حسینی از قشر مظلوم سینما

حمایت شهاب حسینی از قشر مظلوم سینما

"شهاب حسینی تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری آثار برخی از فیلم اولی‌ها را به عهده می‌گیرد و با قشر مظلوم سینما کار می‌کند"

ایران آرت: شهاب حسینی از جمله بازیگران گران سینمای ایران است. او که برای بازی در "شهرزاد" طبق آمارهای غیررسمی رکورد دریافت دستمزد برای یک بازیگر در ایران را شکسته بود، در سال‌های اخیر در تعدادی فیلم سینمایی بازی کرده که کارگردان‌های آن فیلم اولی بودند. اما این کارگردان‌های فیلم اولی چطور از پس دستمزد این بازیگر برآمدند؟ این سوالی است که پاسخش را بارها تلویحی یا صراحتا کارگردان‌های جوانی که شهاب حسینی با آنها کار کرده بیان کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از این یوسف وجدان‌دوست تهیه‌کننده مستقل فیلم "چهارشنبه" به طور غیررسمی از حمایت شهاب حسینی برای ساخت این فیلم گفته بود. از این نکته که شهاب حسینی اگر فیلمنامه خوبی از کارگردان‌های کار اولی به دستش برسد هر آنچه در توان دارد برای آنها می‌گذارد. از شریک شدن در ساخت فیلم تا دستمزدی که به شرط فروش فیلم برمی‌دارد.

"برادرم خسرو" فیلم دیگری بود از کارگردان بااستعدادی که شهاب حسینی در آن نقش یک بیمار دوقطبی را بازی کرد. فیلمی که مورد توجه منتقدان و مخاطبان سینما قرار گرفت. شهاب حسینی در این فیلم هم با یک کارگردان فیلم‌اولی کار کرد و البته نتیجه مثبتی هم دید.

حالا این بازیگر این روزها "نبات" را بر روی پرده دارد. فیلمی که پگاه ارضی آن را کارگردانی کرده. یک کارگردان فیلم اولی دیگر. 

ارضی درباره حضور شهاب حسینی در این فیلم می‌گوید: "شهاب حسینی از افرادی که فیلمنامه خوبی در دست دارند هم حمایت می‌کند و باید توجه داشت که هر بازیگری حاضر نمی‌شود به مبلغ یک دهمی که در آثار قبلی خود دستمزد می‌گرفته است در فیلم دیگری بازی کند. به علاوه ایشان گاهی تهیه‌کنندگی و سرمایه‌گذاری آثار برخی از فیلم اولی‌ها را نیز به عهده می‌گیرند. بنابراین باید از چنین کسی تشکر کرد به نظرم اگر مقداری تحقیق کنیم متوجه می‌شویم که شهاب حسینی با قشر مظلوم سینما کار می‌کنند و قدردان این لطفش هستیم."

 

شهاب حسینی پگاه ارضی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین