کد خبر: 36606 A

ساخت فیلمی درباره زندگی حضرت عیسی

ساخت فیلمی درباره زندگی حضرت عیسی

فیلم جدید "ترنس مالیک" به بخش‌های مختلفی از زندگی حضرت عیسی می‌پردازد.

ایران آرت: مارتین اسکورسیزی در جریان جشنواره فیلم ترایبکا افشا کرد که "ترنس مالیک پس از دیدن "سکوت" نامه‌ای به من نوشت و پرسید: مسیح از ما چه می‌خواهد؟" سؤالی که به‌نوعی و تا حدودی کارنامه فیلم‌سازی مالیک را به خود اختصاص داده و آشکارترین نمودش در "درخت زندگی" دیده می‌شود.

به هر حال، نشریه‌های مختلف ایتالیایی از ساخت فیلم جدید مالیک خبر داده‌اند؛ فیلمی با عنوان "آخرین سیاره" که در جنوب روم و در نزدیکی شهر آنتسیو در دست تولید قرار گرفته است.

این طور که پیداست فیلم به بخش‌های مختلفی از زندگی حضرت عیسی می‌پردازد. به همین بهانه شهردار آنتسیو هم اعلام کرده است که انتخاب این جغرافیا از سوی کارگردان بین‌المللی و هنرمند معاصری با نگاه ژرف ترنس مالیک باعث افتخارش است. به گزارش هنروتجربه به نقل از پلی لیست، گفته می‌شود "آخرین سیاره" چند هفته‌ای هست که پیش‌تولیدش شروع شده ولی تا امروز خبری در خصوص انتخاب بازیگرانش رسانه‌ای نشده است.

جدیدترین اثر ترنس مالیک با عنوان "زندگی پنهان" درباره یک مسیحی مخالف جنگ اتریشی در بحبوحه جنگ جهانی دوم، در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۹ نخستین نمایشش را پشت سر گذاشت و نقدهای تمجیدآمیزی بر آن نوشته شد.

موفقیت فیلم در کن به قدری بود که کمپانی "فاکس سرچ‌لایت" حقوق پخش آن را با رقم چشمگیر چهارده میلیون دلار خرید.

 

مارتین اسکورسیزی جشنواره فیلم ترایبکا اسکورسیزی ترنس مالیک حضرت عیسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین