کد خبر: 36608 A

مهران مدیری، جواد رضویان و سیامک انصاری سریال می‌سازند

مهران مدیری، جواد رضویان و سیامک انصاری سریال می‌سازند

به گفته رئیس سیمافیلم، مهران مدیری علاوه‌بر کارگردانی فصل جدید دورهمی، یک سریال 30 قسمتی نیز برای تلویزیون تولید خواهد کرد.

ایران آرت: حسین کرمی رئیس مرکز سیمافیلم از توافق با مهران مدیری، حسن فتحی و جواد رضویان برای ساخت سریال در تلویزیون خبر داد.

حسین کرمی درباره ضعف سریال‌های ماه رمضان امسال گفت: ما متأسفانه در این زمینه نتوانستیم این نیاز را تأمین کنیم. البته برای تولید یک سریال شیرین و طنز برای ماه مبارک برنامه‌ریزی کردیم، حتی بیش از 200 دقیقه آن هم تولید شد. ولی من به علت مشکلاتی که به جذابیت و پیام کار مربوط می‌شد آن را متوقف کردم و عملاً زمان کم اجازه نمی‌داد مشکلات مربوط برطرف و سریال به مراحل تولید مجدد برسد. چرا که نیاز بود این سریال هم از حیث متن و عوامل کار تقویت شود و مردم شاهد یک کار موفقی باشند. 

او در گفتگو با تسنیم درباره دو سریال طنز شبکه یک که قرار است سال آینده روی آنتن بروند بیان کرد: برای نوروز 99 "پایتخت6" و ماه رمضان "نون.خ2" هر دو کارهای مقدماتی‌شان انجام شده و عوامل هم چون از قبل هویت داشتند و از پیش تعریف شده‌اند یک گام بلندی برداشته شده است و بحث‌های مالی‌شان هم مرتفع شود کارها زودتر پیش خواهند رفت. شبکه دو و شبکه سه هم برای نوروز و رمضان سال آینده کاندیداهایی دارند و معرفی کردند باید نهایی شود. شبکه یک از بقیه یک قدم جلو رفته ولی فاصله زیادی ندارند به زودی جزئیات این شبکه‌ها هم اعلام خواهد شد.

رئیس سیما فیلم از تولید چند سریال جدید خبر داد و بیان کرد: سیامک انصاری و جواد رضویان پروژه‌ای تعریف کردند و در حال نگارش هستیم و برآورد تولید آن نیز تعیین شد. نام موقت این سریال تلویزیونی "نیوجرسی" است. ماجرای این سریال به بلوک‌های سیمانی شهرداری‌ها برمی‌گردد که جلوی مغازه‌هایی می‌گذارند مالیات و عوارض نمی‌دهند. دغدغه اصلی این سریال، مسائل شهری است و نباست مشکلی پیش نیاید هرچه زودتر جلوی دوربین برود.

کرمی درباره سریال جدید مهران مدیری و فصل جدید برنامه دورهمی اظهار داشت: با مهران مدیری توافق اولیه بر سر ساخت یک سریال 30 قسمتی انجام شده است. البته برنامه "دورهمی" هم امیدواریم هرچه زودتر روی آنتن برود که جزئیات بیشتر آن را شبکه نسیم اعلام خواهد کرد. از طرفی دیگر امیدواریم ساخت این سریال 30 قسمتی هرچه زودتر مهیای تصویربرداری و ساخت بشود تا بعد از مدت‌ها کار دیگری به عنوان کارگردان سریال تلویزیونی، مردم از مهران مدیری ببینند.

او همچنین از همکاری تلویزیون با حسن فتحی خبر داد و گفت: حسن فتحی با ما قراردادی داشت ولی کار نمایش خانگی را در نظر دارد که باعث شده فرصت نکند به اجرای تعهد ما برسد. قرارداد بستیم و نام آن "ده پهلوان" است. واقعاً کار شبکه نمایش خانگی یک جریانی شده که متأسفانه در فضای تولید، تأثیر منفی از جهت نرخ و قیمت عوامل گذاشته و باعث شده آدم‌های آموزش دیده که برای تلویزیون کار می‌کردند به این سمت و سو بروند.

 

مهران مدیری جواد رضویان حسن فتحی دورهمی سیامک انصاری پایتخت 6
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین