کد خبر: 36643 A

کلینت ایستوود وکیلش را پیدا کرد

کلینت ایستوود وکیلش را پیدا کرد

سم راکول برای بازی در نقش وکیل مدافع فیلم جدید کلینت ایستوود انتخاب شد.

ایران آرت: سام راکول آخرین مراحل مذاکره برای بازی در درام بعدی کلینت ایستوودِ کارگردان، با عنوان "چکامه ریچارد جووِل" را پشت سر می‌گذارد.

ایستوود که کارگردانی و تهیه‌کنندگی این پروژه را با کمپانی تولیدی خودش "مالپاسو" بر عهده دارد، در این پروژه سینمایی از همکاری تهیه‌کنندگان دیگری هم برخوردار است از جمله کمپانی لئوناردو دی‌کاپریو.

فیلم‌نامه بر اساس زندگی واقعی یک نگهبان نوشته می‌شود که دنیا و زندگی‌اش زیرورو می‌شود وقتی یک خبرنگار می‌فهمد او مظنون بمب‌گذاری در "سِنتِنیال پارک" در زمان برگزاری مسابقات المپیک آتلانتا در سال ۱۹۹۶ است. این در حالی است که همه جوول را به عنوان قهرمانی می‌شناسند که در زمان برگزاری مسابقات، کیف حاوی بمب را پیدا کرده است. به این ترتیب، با ادعای خبرنگار مبنی بر این‌که جوول خودش کیف حاوی بمب را تدارک دیده تا به یک قهرمان ملی بدل شود، او یک‌شبه به منفورترین فرد در آمریکا بدل می‌شود.

به گزارش هنروتجربه، سام راکول برای بازی در نقش وکیل مدافع جوول انتخاب شده که به‌اشتباه متهم شده است؛ هنوز بازیگری برای ایفای این نقش برگزیده نشده است. البته پیش از این قرار بود جونا هیل و لئوناردو دی‌کاپریو دو نقش اصلی فیلم را بازی کنند و دی‌کاپریو وکیل مدافع باشد.

سام راکول بعد از بازی اسکاری‌اش در "سه بیلبرد بیرون ابینگ میزوری"، در درام سیاسی "معاون" بازی کرد و در قالب جرج دبلیو. بوش فرو رفت که یک نامزدی اسکار دیگر را هم برایش به ارمغان آورد.

 

کلینت ایستوود لئوناردو دی کاپریو سم راکول تصنیف ریچارد جول چگامه ریچارد جوول سام راکول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین