کد خبر: 36687 A

داستان "گلادیاتور ۲" ۲۵ سال جلو می‌رود/فیلمی پر از مبارزه با شمشیر

داستان "گلادیاتور ۲" ۲۵ سال جلو می‌رود/فیلمی پر از مبارزه با شمشیر

"گلادیاتور ۲" که دنباله فیلم درخشان ریدلی اسکات است بیش از دو دهه پس از قسمت اول روی می‌دهد.

ایران آرت: تولید «گلادیاتور ۲» (Gladiator 2) اولین بار در آبان ماه سال گذشته اعلام شد و «والتر اف. پارکس» و «لوری مک‌دونالد» به هواداران اطمینان خاطر دادن که فیلمی اکشن مملو از صحنه‌های مبارزه با شمشیر می‌سازند.

اکنون «هی‌یوگایز» در مصاحبه با تهیه‌کنندگان در خصوص قسمت بعدی «گلادیاتور» جزئیاتی را فاش کرده‌اند. پاکس می‌گوید: «ما در حال همکاری با ریدلی هستیم. ما به این فیلم نزدیک نمی‌شدیم اگر احساس می‌کردیم که روش انجام کار درست نیست. ما با نویسنده‌ی بسیار خوبی همکاری خواهیم کرد – پیتر کرگ.» پارکس اضافه می‌کند که وقایع داستان فیلمنامه ۲۵ سال پس از قسمت اول روی می‌دهند.

به گزارش سی نما، در گزارشات اولیه در مورد «گلادیاتور ۲» اشاره شده بود که دنباله بر روی «لوسیوس» فرزند پسر «لوسیلا» با بازی «کانی نیلسن» در قسمت اول فیلم تمرکز خواهد کرد. لوسیوس خواهرزاده‌ی «کومودوس» با بازی «واکین فینیکس» رهبر امپراطوری روم بود که توسط «ماکسیموس» با بازی «راسل کرو» در قسمت اول به قتل رسید. شخصیت کرو درپایان فیلم می‌میرد،‌ از آنجا که «لوسیوس» بسیار تحت تأثیر «ماکسیموس» قرار داشت، حضور این شخصیت احساس خواهد شد.

اظهارات پارکس بدین معناست که قسمت دوم دوران بزرگسالی «لوسیوس» را به تصویر می‌کشد. در قسمت اول «اسپنسر تریت کلارک» نقش این شخصیت را بازی کرد. بازگشت این بازیگر به قسمت بعدی قطعی نیست، اما او اخیراً در فیلم «شیشه» (Glass) به کارگردانی «ام. نایت شیامالان» نقشی قدیمی را برعهده گرفته است.

داستان «گلادیاتور»‌ اول ۱۸۰ سال پس از میلاد مسیح روی می‌داد. فیلمبرداری «گلادیاتور ۲» قرار بود «بسیار سریع» به پیش برود، اما اسکات مشغول کار بر روی پروژه‌های متعددی از جمله سریال درام (Raised by Wolves) برای شبکه‌ی TNT بوده است.

«گلادیاتور» در تاریخ ۵ می سال ۲۰۰۰ روی پرده رفت و در سراسر دنیا بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروخت و ۱۱ نامزدی اسکار را دریافت کرد. در مراسم اسکار آن سال «گلادیاتور» برنده‌ی جایزه‌ی بهترین فیلم سال و بهترین بازیگری برای کرو شد. قسمت دوم فیلم در پارامونت به تولید می‌رسد

 

فیلم سینما ریدلی اسکات گلادیاتور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین